Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Stock chce v Rusku konkurovat vodce

Redakce MAM9. 6. 2003

Plzeňský Stock, který tento týden odešle do Ruska vůbec první dodávku svého fernetu, chce zapůsobit na tamější konzumenty alkoholu natolik, aby postupně přecházeli od vodky k hořkým a bylinným lihovinám. Ruský trh se má letos stát druhým nejvýznamnějším vývozním trhem podniku, hned po Slovensku, tvrdí obchodní ředitel Radek Svoboda.
Do ruských hotelů, restaurací a barů v těchto dnech putuje 11.000 litrů klasického a citronového fernetu. “Tento trh je pro nás kvůli velikosti a tradici velkou výzvou. Perspektivu má především klasický hořký fernet, protože Rusové preferují mužné lihoviny,” řekl Svoboda. Vstup na ruský trh budou doprovázet silné reklamní a marketingové aktivity a zákazníci se mohou s nejoblíbenějšími českými lihovinami seznámit prostřednictvím speciálních internetových stránek www.fernet.ru.
Při vývozu do Ruska spolupracuje největší česká likérka s moskevskou společností SEMI Trade. Fernet Stock pro ruský trh musí být opatřen etiketami v ruském jazyce. “Etikety musí například obsahovat text s varováním pro řidiče a těhotné ženy,” dodal ředitel obchodu.
Klíčovým vývozním trhem je pro Stock stále Slovensko, kde se prosazují zejména všechny tři druhy fernetů. Loni a letos přibyla další odbytiště: Finsko, Španělsko, Slovinsko, Vietnam a Thajsko. V současné době se dokončují přípravy k exportu fernetů do USA, podnik dále jedná o vývozu do Kanady, Austrálie a Velké Británie.
“Exportní expanze je logickou reakcí na situaci na českém trhu, kde spotřeba lihovin klesá. Tento trend se ještě prohloubí, pokud dojde ke zvýšení spotřební daně na lihoviny,” dodal Svoboda. Plzeňský Stock loni vyvezl sedm procent své produkce lihovin – 1,82 milionu litrů, což představuje meziroční zvýšení o 47 procent. Letos počítá s posílením exportu nejméně o čtvrtinu.
-čtk-

×

Týdeník Gól po 35 letech končí

Starší článek

Probuzení z českého snu očima právníka

Novější článek

Podobné zprávy

Lidé
Foto: Dentsu

Další odchod z Dentsu. Vedení skupiny opouští Lenka Auerová

Krátce poté, co se z agentury Adexpres rozhodl odejít její zakladatel a managing director Jan Galgonek, opouští agenturu rovněž její provozní ředitelka…
13. 4. 202113. 4. 2021
Média

Konference Digimedia se přesouvá na září

Kvůli pandemii a prodlevě v očkování se konference o rozhlasové a televizní digitalizaci a mobilní komunikaci posouvá z 10. června na 22. září.
12. 4. 202112. 4. 2021
Marketing

Agresivitu za volantem pomůže odnaučit série videí s komikem Tigranem Hovakimyanem

Mladí řidiči jsou na silnicích až 2,5 krát rizikovější. Každý pátý majitel auta ve věku 18 let způsobí nehodu. V kampani proti agresivitě za volantem proto…
12. 4. 202112. 4. 2021
Marketing

Nestlé představuje přírodní kakao v kampani od MSL

Online komunikace zaměřená na tradiční i přírodní kakao poběží až do letošních Vánoc. Probíhá na Instagramu a blogu influencerky Markéty Marešové.
12. 4. 202112. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Michaela Lelková vede brand marketing Zoot. Do e-shopu přišla z Ikea ČR
Dita Stejskalová vede též marketing pro VMLY&R

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více