Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Společnost Sony chce v Německu rozběhnout filmový kanál

Redakce MAM17. 6. 2003

Zábavní koncern Sony hodlá v nejbližší době vstoupit na německý televizní trh.
Filmový kanál, distribuovaný prostřednictvím kabelových rozvodů a satelitu, chce v Německu provozovat koncern Sony. Druhý největší televizní trh na světě (po Spojených státech) nabízí podle představitelů firmy ideální možnost pro takovou stanici.
“Chceme etablovat na německém trhu vlastní kanál. Jsem přesvědčen, že pro zahájení jeho vysílání je nyní výhodná situace,” řekl deníku Handelsblatt šéf televizní divize koncernu Michael Grindon.
Televizní trh v Německu ovšem v současnosti prožívá stagnaci vyvolanou menším objemem reklamy. Kromě toho je podle analytiků už dosti pestrý a nová stanice bude potřebovat delší dobu na to, aby se dostala do podvědomí diváků. Sony je chce upoutat především svými filmy a podle všeho by v tomto případě nejlépe cílům koncernu vyhovovala placená služba. Tento projekt už také zaujal provozovatele placené televize Premiere, která se po létech problémů nyní dostává do zisku a daří se jí přitahovat nové abonenty.
“Kanál Sony na Premiere by byl určitě obohacením,” prohlásil šéf Premiere George Kofler. V nabídce placené televize jsou už dnes specializované filmové stanice společnosti Metro-Goldwyn-Mayer (MGM), Disney a Universal.
Kromě toho plánuje Sony také šíření svých filmů po internetu – a to ve spolupráci s německým providerem T-Online.
“Nabídka v oblasti širokopásmového internetu má pro nás vysloveně strategický význam,” řekl Grindon. T-Online chce totiž na podzim letošního roku přijít s novou službou typu Video on Demand a už jedná o náplni s jinými hollywoodskými studii.

(HN)

×

Zábava: brzy obrat přes bilión dolarů

Starší článek

Liberty nabídne za Vivendi Universal až čtrnáct miliard dolarů

Novější článek

Podobné zprávy

Lidé
Foto: Tesco

Tescu bude v Česku šéfovat Katarína Navrátilová

Společnost Tesco výrazně posílila lokální středoevropské týmy včetně toho českého. Zároveň upravila strukturu vedení, která má být více flexibilní, aby…
19. 4. 202119. 4. 2021
Zprávy

Obrat e-shopů byl prvním kvartálu o 16 miliard korun vyšší než loni

Obrat českých e-shopů se podle analýzy společnosti Shoptet v letošním prvním kvartálu oproti loňskému zvýšil o 16 miliard korun. Zatímco v prvním čtvrtletí…
19. 4. 202119. 4. 2021
Marketing

Hornbach v kampani zdobí budovy, vraky, sloupy i „knihobudky“

Hobby market Hornbach v duchu claimu své letošní jarní kampaně „Zahrada může být kdekoliv“ oživuje zelení nudné křižovatky, vchody do metra i vraky aut. Za…
19. 4. 202119. 4. 2021
Extra

Salesforce není jen obchodní systém – stále více pomáhá i s marketingem

Klasická role CRM při shromažďování kontaktů a interakcí se zákazníky přestává stačit – roste zájem o nástroje na podporu akvizice…
19. 4. 202119. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

DDB Prague posiluje kreativu a digitál
Peter Fecko šéfuje Grayling ve střední a východní Evropě

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více