Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Společnost Pražské pivovary změní název

Redakce MAM3. 6. 2003

Na mimořádné valné hromadě společnosti Pražské pivovary byl hlavním bodem programu návrh přejmenování této společnosti. Po zapsání do obchodního rejstříku ponese společnost napříště nový název Pivovary Staropramen, a.s. K reálnému přejmenování společnosti tak dojde na podzim letošního roku.
“Potřeba změny jména byla již delší dobu patrná, zejména v oblasti komunikace s našimi obchodními partnery, zákazníky a širokou veřejností. Tuto potřebu jsme si ověřili na sklonku loňského roku, kdy jsme prostřednictvím hloubkového průzkumu analyzovali vnímání stávajícího názvu společnosti,” uvedl Vincent Lefere, generální ředitel společnosti Pražské pivovary.
Název společnosti Pražské pivovary byl dán historickým vývojem. Před rokem 1989 byly všechny pivovary v ČR sdruženy do regionálních celků, jako například Jihočeské, Severočeské a také Pražské pivovary. V této době byly pod hlavičkou Pražské pivovary zahrnuty pivovary U Fleků, Holešovice, Staropramen a Braník. V roce 1992 vznikla akciová společnost Pražské pivovary. Pivovar U Fleků byl vrácen v restituci, a pod hlavičkou společnosti Pražské pivovary zůstaly tři pivovary – Staropramen, Braník a Holešovice. Po kupónové privatizaci byli hlavními akcionáři Pražských pivovarů významné české banky. V roce 1994 získala společnost Bass majoritní oddíl na společnosti Pražské pivovary, který postupně navyšovala. Společnost expandovala i mimo Prahu, přišly akvizice pivovarů Ostravar a Vratislavice, pivovar Holešovice byl uzavřen. V této době se začal zvažovat smysl korporátního jména Pražské pivovary.
Loňský podíl Pražských pivovarů na českém pivovarnickém trhu vzrostl na 14,3%.
-bob-

×

STEM: Nejvíce informací o EU poskytují podle lidí média

Starší článek

Návštěvnost Matrixu se o víkendu snížila o 54 procent

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Pilsner Urquell

Lahev Pilsner Urquell se mění. Folii nahradí recyklovatelná zlatá etiketa

Značka Pilsner Urquell představuje další důležitý krok na cestě k udržitelnosti. Do roku 2030 chce být značka  uhlíkově neutrální. Od března…
8. 3. 20218. 3. 2021
Extra

Skvělé nápady se rodí u piva

ADVERTORIAL Od prázdného papíru po realizaci jen za sedm měsíců. Tak vznikl unikátní koncept obchodu Sportissimo. Sedm měsíců — to byl veškerý čas,…
8. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Gif za 11 milionů, Banksyho dílo nebo highlighty z NBA. Přichází …

V uplynulých týdnech zaznamenaly velkou pozornost takzvané NFT tokeny, které umožňují garantovat unikátnost digitálních děl. V odvětví začínají lítat…
7. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Ať je vás slyšet! Iggy Pop burcuje další generaci v reklamě

Naslouchání lidi sbližuje, představuje svobodu, přehlušuje balast, říká značka hudební techniky a sluchátek Marshall v novém brandovém spotu…
7. 3. 20218. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více