RRTV řešila problém Rádia Sázava a zahájila správní řízení

19. 6. 2003 12:06

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Rada pro rozhlasové a televizní vysílání (RRTV) včera v souvislosti s problémem Rádia Sázava zahájila správní řízení ve věci neoprávněného vysílání. Řízení však nezahájila s žádnou konkrétní osobou. Po jednání rady o tom informoval její mluvčí Pavel Barák.
Rádio Sázava začalo zkušebně vysílat na Benešovsku na frekvenci 89,3 MHz ve druhé polovině března. Tehdy však vysílání narušil cizí vysílač.
Rada udělila vysílací licenci společnosti M-Publicity. Jednatelé firmy se však přeli o právo vysílat. Případem se tehdy začala i zabývat policie.
Členové rady si podle Baráka zástupce společnosti pozvali ke konzultaci.

-čtk-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.