Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Provozovatel Radia Impuls žaluje deník Impuls o 10 mil. korun

Redakce MAM23. 6. 2003

Společnost Londa, držitel licence pro vysílání Radia Impuls, podala žalobu na vydavatele a distributora deníku Impuls. V žalobě požaduje na vydavatelství Impuls ČR a společnosti Mediaprint & Kapa ukončení vydávání deníku Impuls a přiznání zadostiučinění ve výši deset milionů korun.
“Vydavatel a distributor deníku Impuls svým jednáním využívají a narušují dobré jméno nejpopulárnější české rozhlasové stanice Radia Impuls,” řekl jednatel společnosti Londa Ivan Baťka. “Žaloba na zadostiučinění je pouze prvním krokem. Po uzavření případu chystáme také žalobu na náhradu škody. Ta bude odrážet reálné ztráty způsobené Radiu Impuls a částka jistě přesáhne sto milionů korun,” uvedl Ivan Baťka.
Majitel deníku Impuls a jednatel distribuční společnosti Mediaprint Ivan Kaufmann se nechce ke kroku společnosti Londa vyjadřovat. Říká, že by svými výroky pouze podporoval mediální kampaň Radia Impuls.
Londa v žalobě, kterou podala Městskému soudu v Praze, tvrdí, že vydavatel a distributor deníku zneužitím obecně známého označení Impuls klamou veřejnost a předstírají, že jde o tiskovinu se shodným zázemím jako Radio Impuls.
“Jde o typický případ parazitování na pověsti, zakázaný obchodním zákoníkem,” řekl Ivan Baťka. Londa dále říká, že má ochrannou známku s dominantním slovem Impuls registrovanou i pro tiskoviny a tiskárenské výrobky. Vydavatel ani distributor deníku nejsou podle ní majiteli žádné takové ochranné známky.
-mav-

×

Reuters zrušil funkci provozního ředitele

Starší článek

Vogel Burda Communications odchází z tiskové agentury Korzo

Novější článek

Podobné zprávy

Sport
Foto: iStock

ČT získala práva na vysílání Evropské ligy UEFA pro další tři sezóny

České televizi se podařilo získat práva na Evropskou ligu UEFA i nově ustavenou Evropskou konferenční ligu UEFA, a to až do roku 2024. Vlastní také práva…
15. 4. 202115. 4. 2021
Marketing

Bonami odstartovalo svoji zatím největší televizní kampaň

Bonami, prodejce nábytku a potřeb pro domácnost a zahradu, tento týden odstartoval rozsáhlou televizní kampaň na podporu brand awareness v České republice,…
15. 4. 202115. 4. 2021
Akce

Výsledky soutěže Shoproku: zvítězil lidl-shop.cz, uspěl 4camping.cz nebo Scuk

Nejpopulárnějším českým e-shopem podle hlasování zákazníků se stal Lidl-shop.cz. Tím nejkvalitnějším na základě recenzí a hodnocení, absolutním vítězem…
15. 4. 202115. 4. 2021
Média

Komunikační agentura Knowlimits uspěla v žebříčku RECMA

Pařížský institut zařadil v reportu Quali-pack Knowlimits na první místo mezi českými mediálními agenturami s hodnocením „high profile“. Díky uzavřeným…
15. 4. 202115. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Peter Fecko šéfuje Grayling ve střední a východní Evropě
Bývalý ekonomický novinář Leoš Rousek nastupuje do PPF jako mluvčí

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více