Program ČT na webu láká
Počátkem května odstartovaný provoz nového interaktivního programového schématu České televize (ČT) přilákal průměrně téměř 13 tisíc unikátních návštěvníků denně. Díky spolupráci se systémem ČT pro vysílání (ProVys) obsahuje web jinde nezjistitelné údaje k programové nabídce a v případě dotazů diváků je zajištěna odezva ze strany programových pracovníků televize přímo na konkrétní stránce pořadu. “Internetové stránky by měly být 3. kanálem ČT, který bude zjišťovat potřeby diváka a pomůže mu v rychlé orientaci v programu,” vysvětluje vedoucí internetu ČT Štěpánka Sunková.
Kromě možnosti sestavení vlastního programu i jeho žánrových a technických omezení (např. jen pořady pro sluchově postižené) mají návštěvníci serveru k dispozici například program ČT 14 dní dopředu, archiv od roku 2000, možnost uložení programu i v PDF verzi a službu, která pomocí SMS zpráv informuje o vysílání zvoleného typu pořadů. “Co se týče internetové reklamy, bráníme se jen instalaci některých agresivnějších formátů. Širší možnosti pro inzerenty skýtají naopak kooperační projekty typu Hokej, Olympijské hry nebo Peníze-ČT,” uvedla Štěpánka Sunková.
-sch-
Podobné zprávy
ČT získala práva na vysílání Evropské ligy UEFA pro další tři sezóny
Bonami odstartovalo svoji zatím největší televizní kampaň
Výsledky soutěže Shoproku: zvítězil lidl-shop.cz, uspěl 4camping.cz nebo Scuk
