Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Program ČT na webu láká

Redakce MAM10. 6. 2003

Počátkem května odstartovaný provoz nového interaktivního programového schématu České televize (ČT) přilákal průměrně téměř 13 tisíc unikátních návštěvníků denně. Díky spolupráci se systémem ČT pro vysílání (ProVys) obsahuje web jinde nezjistitelné údaje k programové nabídce a v případě dotazů diváků je zajištěna odezva ze strany programových pracovníků televize přímo na konkrétní stránce pořadu. “Internetové stránky by měly být 3. kanálem ČT, který bude zjišťovat potřeby diváka a pomůže mu v rychlé orientaci v programu,” vysvětluje vedoucí internetu ČT Štěpánka Sunková.
Kromě možnosti sestavení vlastního programu i jeho žánrových a technických omezení (např. jen pořady pro sluchově postižené) mají návštěvníci serveru k dispozici například program ČT 14 dní dopředu, archiv od roku 2000, možnost uložení programu i v PDF verzi a službu, která pomocí SMS zpráv informuje o vysílání zvoleného typu pořadů. “Co se týče internetové reklamy, bráníme se jen instalaci některých agresivnějších formátů. Širší možnosti pro inzerenty skýtají naopak kooperační projekty typu Hokej, Olympijské hry nebo Peníze-ČT,” uvedla Štěpánka Sunková.
-sch-

×

Děti v mateřských školách si oblíbily počítače IBM

Starší článek

První konference o vzdělávání dětí předškolního věku potvrdila nezastupitelnou roli informačních a komunikačních technologií

Novější článek

Podobné zprávy

Sport
Foto: iStock

ČT získala práva na vysílání Evropské ligy UEFA pro další tři sezóny

České televizi se podařilo získat práva na Evropskou ligu UEFA i nově ustavenou Evropskou konferenční ligu UEFA, a to až do roku 2024. Vlastní také práva…
15. 4. 202115. 4. 2021
Marketing

Bonami odstartovalo svoji zatím největší televizní kampaň

Bonami, prodejce nábytku a potřeb pro domácnost a zahradu, tento týden odstartoval rozsáhlou televizní kampaň na podporu brand awareness v České republice,…
15. 4. 202115. 4. 2021
Akce

Výsledky soutěže Shoproku: zvítězil lidl-shop.cz, uspěl 4camping.cz nebo Scuk

Nejpopulárnějším českým e-shopem podle hlasování zákazníků se stal Lidl-shop.cz. Tím nejkvalitnějším na základě recenzí a hodnocení, absolutním vítězem…
15. 4. 202115. 4. 2021
Média

Komunikační agentura Knowlimits uspěla v žebříčku RECMA

Pařížský institut zařadil v reportu Quali-pack Knowlimits na první místo mezi českými mediálními agenturami s hodnocením „high profile“. Díky uzavřeným…
15. 4. 202115. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Peter Fecko šéfuje Grayling ve střední a východní Evropě
Bývalý ekonomický novinář Leoš Rousek nastupuje do PPF jako mluvčí

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více