Pojišťovna využila reklamy na známkách České pošty

20. 6. 2003 00:06

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Pojišťovna AMCICO AIG Life využila jako první finanční ústav nový způsob reklamy prostřednictvím známek České pošty. Od 20. května tak je možné spatřit na přítiscích poštovních známek reklamu tohoto ústavu s charakteristickou budovou a logem společnosti. Podle specialisty na marketing a komunikaci pojišťovny Karla Žyly sloužila tato zejména imageová kampaň k podpoře stávající sítě pojišťovny a komunikaci se stávajícími i potenciálními klienty.
Česká pošta nabízí tuto službu od dubna letošního roku pro fyzické i právnické osoby. Přítisky se zhotovují na tiskové listy s devíti známkami a devíti kupony, přičemž na jednom tiskovém listu je vždy pouze jeden motiv.

-sch-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.