Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

PNS: Deník Impuls chceme distribuovat, není nám to umožněno

Redakce MAM3. 6. 2003

První novinová společnost (PNS), která podniká ve sféře distribuce tištěných médií, odmítá nařčení, že by nechtěla distribuovat nově vzniklý Deník Impuls stejnojmenného vydavatelství, za kterým stojí jednatel konkurenční distribuční firmy Mediaprint&Kapa Ivan Kaufmann.
PNS se domnívá, že je prostřednictvím médií neoprávněně napadána ve smyslu zneužívání dominantního postavení na trhu a znemožňování distribuce tohoto titulu. “Deník Impuls nebyl První novinové společnosti vydavatelem nabídnut do distribuce. Přesto se PNS aktivně pokusila – zatím bez úspěchu – o získání deníku do portfolia svých titulů a jednání stále probíhají,” uvádějí představitelé PNS.
Tvrdí rovněž, že PNS prodejcům nikdy nebránila distribuovat tituly, které nemá v nabídce. “Naopak jsme prodejce informovali, že má-li zájem o dodávky Deníku Impuls, mají se obrátit na ostatní distributory nebo přímo na vydavatele,” dodávají zástupci PNS.
Právě na neochotu distribuovat nový deník v síti PNS si stěžovali někteří poslanci na zasedání sněmovní mediální komise v minulém týdnu. Situace zašla tak daleko, že například poslanec Petr Pleva (ODS) prohlásil, že společnost PNS zneužívá svého dominantního postavení. Na základě diskuse pak poslanci přijali usnesení, kterým vyzvali ministerstvo kultury k novelizaci tiskového zákona.
“PNS se ostře ohrazuje proti nepravdivým útokům ze strany společnosti Mediaprint&Kapa v orgánech Poslanecké sněmovny a následně v českých médiích. Naskýtá se otázka motivace těchto nepravdivých nařčení,” říkají představitelé PNS.
Jednatel Mediaprintu Ivan Kaufmann tvrdí, že vyzval společnost PNS, aby ukončila korespondenci, ve které podle jeho slov pouze PNS vyzvídala strategické kroky vydavatelství, a navrhl osobní jednání. Na tento návrh prý zatím nedostal odpověď. Kaufmann má údajně zájem, aby PNS distribuovala Deník Impuls, mělo by se tak ale podle něj stát za srovnatelných podmínek jaké mají ostatní deníky.
-mav-

×

Stát už utratil peníze na kampaň

Starší článek

Hewlett-Packard předstihl IBM

Novější článek

Podobné zprávy

Lidé
Foto: Ogilvy

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy

Jakub Cabejšek, který do roku 2018 pracoval v Ogilvy a poté přešel na pozici kreativního ředitele do Proximity Prague a později…
4. 3. 20214. 3. 2021
Newsletter

Za lepší reprezentaci! Sportovkyně zakládají médium, O’Neal agenturu

Zlaté olympioničky Sue Bird, Chloe Kim, Simone Manuel a Alex Morgan spustily platformu Togethxr zaměřenou na sportovkyně. Basketbalová legenda…
4. 3. 20213. 3. 2021
Newsletter

Online market Tomato.cz vsadí na ceny i nabídku netradičních potravin

Do rychle rostoucího segmentu online prodeje a rozvozu potravin a drogerie vstupuje nový hráč, který chce vyzvat dosavadní hegemony Rohlik.cz…
4. 3. 20213. 3. 2021
Marketing

Jay-Z provokuje. Se značkou Monogram upozorňuje na pokrytectví zákonů

Nová kampaň marihuanového brandu Monogram od rappera Jay-Z si vzala na mušku americké zákony. „Válku s drogami“ staví do kontrastu…
4. 3. 20214. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více