Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

OutBannery v akci

Redakce MAM26. 6. 2003

Společnost ACTUAL AVER CZ, která nedávno obohatila českou scénu out of home reklamy o nový formát, tzv. OutBanner – vlajku na nosičích veřejného osvětlení o rozměrech 50×200 cm – připravila reklamní kampaně pro dvě velké akce konané u příležitosti zasedání Mezinárodního olympijského výboru 29.června 2003. Při akcích “Běh olympijského dne” a “Koncert osobností” je prezentována společnost Samsung, která je oficiálním partnerem zasedání. Základní cena jednoho nosiče činí podle obchodního ředitele ACTUAL AVER CZ Luďka Dvořáka 3 tisíce Kč, v případě větších objednávek je však možnost výrazných slev. “Na základě spolupráce s nekomerčními subjekty jako Unicef, Český červený kříž nebo Mezinárodní olympijský výbor hodláme dobudovat síť po celé ČR. V červnu a v červenci se navíc na našich nosičích objeví společnosti jako Master Card nebo Hartmann-Rico,” prozradil Luděk Dvořák.
-sch-

×

V pondělí soud řekne, kdo chtěl zabít Sabinu Slonkovou

Starší článek

Bauer sází na recepty

Novější článek

Podobné zprávy

Média

Budějovický Budvar si na média vybral Publicis Groupe

Pivovar Budějovický Budvar si v tendru na mediální agenturu vybral Publicis Groupe. Komunikační skupina pro jihočeský pivovar nově zajišťuje nákup a…
14. 4. 202114. 4. 2021
Marketing

Dvacet reklam, které zaručeně fungují

Nová studie Kantaru odhaluje důvody úspěchu nejlepších reklam roku. Vede Heineken, do top dvacítky se probojoval i slovenský Kozel.
14. 4. 202114. 4. 2021
Marketing

DATA: Letáky jsou zpět. A nabobtnaly

Letákový průmysl zažívá, po útlumu v loňském roce, opět rozmach. V mnoha ukazatelích se podle statistik, o které se s MAM podělil server Kupi.cz, největší…
14. 4. 202114. 4. 2021
Lidé

Bývalý ekonomický novinář Leoš Rousek nastupuje do PPF jako mluvčí

Novým mluvčím skupiny PPF se stal Leoš Rousek. Kromě komunikace s médii bude mít na starost rozvoj investorské a byznysové komunikace PPF.
14. 4. 202114. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Zástupcem šéfredaktora Eura bude Štěpán Etrych
Z čela Shoptetu odchází Miroslav Uďan, nahradí jej Samuel Huba

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více