OutBannery v akci
Společnost ACTUAL AVER CZ, která nedávno obohatila českou scénu out of home reklamy o nový formát, tzv. OutBanner – vlajku na nosičích veřejného osvětlení o rozměrech 50×200 cm – připravila reklamní kampaně pro dvě velké akce konané u příležitosti zasedání Mezinárodního olympijského výboru 29.června 2003. Při akcích “Běh olympijského dne” a “Koncert osobností” je prezentována společnost Samsung, která je oficiálním partnerem zasedání. Základní cena jednoho nosiče činí podle obchodního ředitele ACTUAL AVER CZ Luďka Dvořáka 3 tisíce Kč, v případě větších objednávek je však možnost výrazných slev. “Na základě spolupráce s nekomerčními subjekty jako Unicef, Český červený kříž nebo Mezinárodní olympijský výbor hodláme dobudovat síť po celé ČR. V červnu a v červenci se navíc na našich nosičích objeví společnosti jako Master Card nebo Hartmann-Rico,” prozradil Luděk Dvořák.
-sch-
Podobné zprávy
Budějovický Budvar si na média vybral Publicis Groupe

Dvacet reklam, které zaručeně fungují

DATA: Letáky jsou zpět. A nabobtnaly
