Německá reklama se oklepává
Podle zjištění agentury Nielsen Media Research vzrostly v květnu investice zadavatelů do německé reklamy meziročně o 3,5 %, celková částka činila 1,543 miliardy euro. Již v dubnu přitom statistici upozornili na 6,9% meziroční růst, ovšem hlavní důvod kladného výsledku viděli spíše ve zdařile zvládnutých velikonočních svátcích. Největší přírůstek zaznamenaly v květnu deníky (+17,7 %), následovány televizními stanicemi (+4,1 %). Propad naopak stále vykazují společenské časopisy (-6,7 %), odborné tituly (-3,5 %), rozhlasové stanice (-1,4 %) a venkovní reklama (-0,9 %).
-sch-
Podobné zprávy


Michal Baranec je v Mind2Flo šéfem pro zákaznickou zkušenost


Složitá doba si žádá pevné zdraví, říká VZP


Nielsen bude pro Amazon měřit sledovanost čtvrtečních streamů NFL

