Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Na Slovensku nejpopulárnější Markíza a Rádio Slovensko

Redakce MAM23. 6. 2003

Nejsledovanější mezi 67 televizními stanicemi na Slovensku je TV Markíza se ziskem 72 procent. Vyplývá to z výzkumu veřejného mínění Market&Media&Lifestyle agentury Median Sk. Na otázku, kterou televizní stanici sledovali včera, odpovídalo 2201 respondentů ve věku 14 – 79 let od ledna do května 2003.Tehdy televizi celkem sledovalo 3,8 miliónu diváků. Sledovanost na úrovni 31 procent si udržela STV 1, následuje TV JOJ, která si polepšila na 18 %. Česká TV NOVA si udržela 12 procent populace, následuje TV Prima se ziskem 7 %. Přehled končí stanicí STV 2 se ziskem 6 procentních bodů, TA 3 s 5 a ČT 1, kterou taktéž sleduje 5 % Slováků.
Nejposlouchanější z 33 rozhlasových stanic na území Slovenska je Rádio Slovensko se ziskem 29 procent. Vyplývá to z výzkumu veřejného mínění Market&Media&Lifestyle agentury Median Sk. Na otázku M&M&L, kterou rozhlasovou stanici sledovali včera, odpovídalo 2201 respondentů ve věku 14 – 79 let od ledna do května 2003. Druhé skončilo Rádio Expres s 14 procenty . Následuje Rock FM s 11 % a Rádio Okey, které poslouchá deset Slováků ze sta. Další příčky si podělila Fun rádio s 8 %, Rádio Twist s 7 a Rádio Regina, které poslouchalo 5 procent dotázaných.
-tasr-

×

Vogel Burda Communications odchází z tiskové agentury Korzo

Starší článek

Lycos s novou evropskou vizáží

Novější článek

Podobné zprávy

Lidé
Foto: DDB Prague

DDB Prague posiluje kreativu a digitál

Lluis Rotger je nový expriential creative lead, Christophe Wechsler senior art director, Jiří Kirchner senior copywrighter a Ivan Krajčovič digitální stratég.
17. 4. 202117. 4. 2021
Marketing

Kultura si strategii maže na chleba

Nejde jen o oblékání, firemní kultura musí především pomáhat k vyšší výkonnosti byznysu, říká Pavel Kuhn ze společnosti Kogi Con.
17. 4. 202116. 4. 2021
Marketing

Mattoni poprvé uvádí plošně na trh plechovky

Minerální voda Mattoni představila novou řadu ochucené minerální vody Mattoni v plechovkách. Značka se tím stává první českou minerální vodou v plechovce,…
16. 4. 202116. 4. 2021
Média

Přímý přenos pohřbu prince Philipa poběží na Nově, CNN Prima News i v ČT24

V sobotu 17. dubna se uskuteční pohřeb Jeho královské Výsosti Prince Philipa, vévody z Edinburghu. Televize Nova tak od 15:20 zařazuje do vysílání přímý…
16. 4. 202116. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Peter Fecko šéfuje Grayling ve střední a východní Evropě
Bývalý ekonomický novinář Leoš Rousek nastupuje do PPF jako mluvčí

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více