Microsoft přeřadí software pro mobily pod značku Windows

24. 6. 2003 09:06

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

TV Nova je průkopníkem nových trendů

TV Nova mění přístup k audiovizuální produkci. Zelené natáčení se stává standardem přinášejícím ekologické inovace.

Reklama
SDG

Největší světový výrobce softwaru Microsoft Corp. uvede na trh nejnovější verze softwaru pro přenosné počítače a mobilní telefony pod značkou Windows. Firma to uvedla s tím, že hodlá zvýšit svůj podíl na trhu softwaru pro přenosné počítače a telefony. Microsoft doposud používal značku Windows pro operační systém stolních počítačů a pro software síťových serverů. „Naší dominantní značkou jsou Windows a naše mobilní produkty spadnou pod zastřešující značku pojmenovanou Windows Mobile,“ uvedl manažer divize vyrábějící software pro mobilní elektroniku Ed Suwanjindar.
Software Microsoftu budou ve svých mobilech a přenosných počítačích používat mimo jiných firmy Hewlett-Packard Co., Toshiba Corp. a Dell Computer Corp. Uvedly to tyto firmy. Microsoft v posledních letech silně bojoval o to, aby připravil o prvenství na trhu softwaru pro přenosná zařízení společnost Palm Inc., jejíž software vytvořil v této technice standard. Podle agentury IDC měl Palm ve druhém pololetí minulého roku své programy v 71 procentech přenosných počítačů v USA, napsala agentura Reuters.
-čtk-

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Známe Agenturu roku! Aplaus patří McCann Prague!

Známe Agenturu roku! Aplaus patří McCann Prague!

Vítězné konfety se po roce opět snášejí na hlavy zástupců McCann Prague. Ti podruhé za sebou ovládli hlavní kategorii soutěže Agentura roku a celkem si ze slavnostního večera odnášejí šest trofejí. Nezávislou agenturou je Boomerang Communication, Nejlepším marketérem Kateřina Harris z řetězce Albert.

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Novou kampaň s historicky největší videoprodukcí spouští Bonami. Jejím hlavním motivem je kontrast mezi nudným „kartonovým“ světem a „osobitým bydlením“, které může být s Bonami dostupné a jednoduché. Kampaň vznikla ve spolupráci s YYY agency a reklamní a filmovou produkcí Nice!.