Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

MGM prodá podíly v kabelových televizích za půl miliardy dolarů

Redakce MAM30. 6. 2003

Filmové studio Metro-Goldwyn- Mayer se dohodlo na prodeji svých minoritních podílů ve skupině kabelových televizí firmě Cablevision Systems za 500 milionů dolarů. Oznámila to společnost, která tak hodlá zlepšit svoji finanční situaci v době, kdy soutěží o koupi amerických zábavních aktiv firmy Vivendi Universal.
Společnost uvedla, že prodá 20procentní podíly v sítích American Movie Classics, The Independent Film Channel a WE: Women’s Entertainment firmě Rainbow Media, která je divizí Cablevision a která v těchto sítích vlastní zbývajících 80 procent.
Cablevision zaplatí 250 milionů dolarů při uzavření prodeje, k němuž by mělo dojít ve třetím čtvrtletí, a dalších 250 milionů o pět měsíců později. Po dokončení druhé platby by společnost MGM měla mít hotovost kolem 1,2 miliardy dolarů a dluh 1,15 miliardy dolarů.
Firma MGM koupila minoritní podíly od Cablevision v roce 2001 za 825 milionů dolarů. Tato koupě zahrnovala i kanál Bravo, který MGM letos prodala společnosti NBC za 250 milionů dolarů. MGM rovněž v průběhu vlastnictví těchto podílů obdržela dividendy kolem 40 milionů dolarů, takže na této dvouleté investici celkově prodělala asi 35 milionů dolarů, píše agentura Reuters.
-čtk-

×

Bártíková opouští post mluvčí ministerstva vnitra

Starší článek

Německý rock a pop nebudou ve spolkových rádiích zvýhodněny

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Heineken

Dvacet reklam, které zaručeně fungují

Nová studie Kantaru odhaluje důvody úspěchu nejlepších reklam roku. Vede Heineken, do top dvacítky se probojoval i slovenský Kozel.
14. 4. 202114. 4. 2021
Marketing

DATA: Letáky jsou zpět. A nabobtnaly

Letákový průmysl zažívá, po útlumu v loňském roce, opět rozmach. V mnoha ukazatelích se podle statistik, o které se s MAM podělil server Kupi.cz, největší…
14. 4. 202114. 4. 2021
Lidé

Bývalý ekonomický novinář Leoš Rousek nastupuje do PPF jako mluvčí

Novým mluvčím skupiny PPF se stal Leoš Rousek. Kromě komunikace s médii bude mít na starost rozvoj investorské a byznysové komunikace PPF.
14. 4. 202114. 4. 2021
Lidé

Zástupcem šéfredaktora Eura bude Štěpán Etrych

Novým zástupcem šéfredaktora obnoveného magazínu Euro se od června stane Štěpán Etrych. Podílet se bude na přípravě a realizaci nové obsahové strategie,…
13. 4. 202114. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Z čela Shoptetu odchází Miroslav Uďan, nahradí jej Samuel Huba
Novým výkonným ředitelem Makra byl jmenován Atila Yenisen

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více