Lycos s novou evropskou vizáží

23. 6. 2003 16:06

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Internetový portál Lycos v uplynulém týdnu relaunchoval v jedenácti evropských zemích svůj vzhled. S novým logem a mottem „Meet you there“ přináší také rozšířený obsah. Úspěšné odkazy jako ‘Společnost’ a ‘Zábava’ jsou nyní graficky upřednostněny, naopak hlouběji jsou do portálu integrovány platformy ‘Love@Lycos’, ‘Chat’ a ‘Online hry’. Zlepšení se dočkala také sekce ‘Komunikace’, kde návštěvníci mohou využít nové služby Mail, E-Card, SMS a MMS.
-sch-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.