Letní vysílání Prima TV bude ve znamení oslav 10. výročí

10. 6. 2003 12:06

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Televize Prima si v letošním roce připomíná 10. rok svého vysílání a právě jubilejní 10. výročí bude tématem letního vysílání a promítne se i do podzimního schématu. Na úterní tiskové konferenci o tom informovali zástupci této komerční televize.
Od 10. června odstartuje kampaň zaměřená na výročí vysílání, nazvaná „Prima všemi deseti“. Součástí kampaně bude speciální grafika a upoutávky natočené s moderátory TV Prima, které souvisí s pořady televize.
Během letního vysílání chce televize nahlédnout do archivu televize a přinést divákům to nejlepší, co v minulosti odvysílala. Léto i podzim bude provázet speciální soutěž, diváci budou moci vyhrát až 200 tis. korun. Oslavy vyvrcholí 10. října, kdy Prima odvysílá velký zábavný pořad věnovaný 10. výročí.
V létě chce Prima odvysílat například úspěšné seriály Komisař Rex, Wolfův revír, Big Ben nebo novu sérii Vražd v Mindsomeru. Na obrazovky se také vrátí seriál Magnum a detektiv Kojak. Chybět nebudou ani romantické filmy a české filmy (Smrt krásných srnců, Kamarád do deště nebo Křtiny).
Diváci budou moci spatřit i starší zábavné pořady (TV Bomba s Gábinou Osvaldovou a Markem Vašutem, Láska je fotomorgána se Světlanou Nálepkovou, Bezva rodina s Petrem Salavou a Olgou Šípkovou či Tajnosti slavných s Terezou Kostkovou). Připravena je také nová série Receptáře prima nápadů.
-mav-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.