Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Letní komunikační kampaň Ballantine‘s

Redakce MAM4. 6. 2003

Ballantine‘s Go Play kampaň pokračuje letními akcemi. V červnu proběhnou promotion aktivity v barech prostřednictvím “fly týmů” hostesek, červenec pak bude patřit prázdninovým Ballantine‘s Go Play party v letních střediscích.
Mobilní “fly týmy” hostesek navštíví v průběhu června (čtvrtek, pátek, sobota) bary ve 12 městech České republiky (Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Karlovy Vary, Mladá Boleslav, Liberec, Zlín, České Budějovice, Pardubice, Hradec Králové, Olomouc). Po zakoupení jednoho z Ballantine‘s míchaných nápojů budou mít hosté možnost s hosteskami hrát o dárky. V průběhu prázdninových víkendů pak proběhne sedm Ballantine‘s Go Play party, jejichž komunikační dopad se osvědčil. Pro akce jsou opět vybraná atraktivní letní střediska a diskotéky. (Ostrava – Stodolní, Seč, Orlík, Živohošť, Máchovo jezero).
Novinkou letošních party jsou odpolední Go Play aktivity, jejichž cílem je zaujmout, zabavit a pozvat na večerní show. V rámci “Play zone” si účastníci budou moci vyzkoušet netradiční letní hry (oceněné dárkovými předměty) a navštívit mobilní bar.
Komunikační podporou Ballantine‘s Go Play party bude outdoor kampaň v místě akce a upoutávky v lokálních rádiích. Letní komunikační mix celkově doplní i indoor kampaň v barech prostřednictvím plakátů a samostojné promotion.
Ballantine‘s Go Play je dlouhodobá komunikační kampaň whisky Ballantine‘s společnosti Allies Domecq zaměřená na mladé muže (23 – 35), kteří se rádi baví a setkávají s přáteli. Kampaň je postavena na výsledcích výzkumu každodenního života mužů v několika zemích Evropy pro značku Ballantine‘s, že muži nacházejí osvobození od pracovního stresu a únik ze všedních životů díky hře. Součástí této kampaně je představení nového pojetí konzumace whisky, a to v podobě míchaných nápojů.
-bob-

×

Z firmy Peoplesoft se stane dvojka odvětví

Starší článek

Mediální rada zřejmě projedná licenci Primy 10. června

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Badger & Winters

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20216. 3. 2021
Marketing

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20215. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více