Letní komunikační kampaň Ballantine‘s
Ballantine‘s Go Play kampaň pokračuje letními akcemi. V červnu proběhnou promotion aktivity v barech prostřednictvím “fly týmů” hostesek, červenec pak bude patřit prázdninovým Ballantine‘s Go Play party v letních střediscích.
Mobilní “fly týmy” hostesek navštíví v průběhu června (čtvrtek, pátek, sobota) bary ve 12 městech České republiky (Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Karlovy Vary, Mladá Boleslav, Liberec, Zlín, České Budějovice, Pardubice, Hradec Králové, Olomouc). Po zakoupení jednoho z Ballantine‘s míchaných nápojů budou mít hosté možnost s hosteskami hrát o dárky. V průběhu prázdninových víkendů pak proběhne sedm Ballantine‘s Go Play party, jejichž komunikační dopad se osvědčil. Pro akce jsou opět vybraná atraktivní letní střediska a diskotéky. (Ostrava – Stodolní, Seč, Orlík, Živohošť, Máchovo jezero).
Novinkou letošních party jsou odpolední Go Play aktivity, jejichž cílem je zaujmout, zabavit a pozvat na večerní show. V rámci “Play zone” si účastníci budou moci vyzkoušet netradiční letní hry (oceněné dárkovými předměty) a navštívit mobilní bar.
Komunikační podporou Ballantine‘s Go Play party bude outdoor kampaň v místě akce a upoutávky v lokálních rádiích. Letní komunikační mix celkově doplní i indoor kampaň v barech prostřednictvím plakátů a samostojné promotion.
Ballantine‘s Go Play je dlouhodobá komunikační kampaň whisky Ballantine‘s společnosti Allies Domecq zaměřená na mladé muže (23 – 35), kteří se rádi baví a setkávají s přáteli. Kampaň je postavena na výsledcích výzkumu každodenního života mužů v několika zemích Evropy pro značku Ballantine‘s, že muži nacházejí osvobození od pracovního stresu a únik ze všedních životů díky hře. Součástí této kampaně je představení nového pojetí konzumace whisky, a to v podobě míchaných nápojů.
-bob-