Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Kočky ve Spojených státech dostaly svůj speciální kanál Meow TV

Redakce MAM2. 6. 2003

Majitele koček ve Spojených státech oslovila v těchto dnech kabelová televize Oxygen Premiere speciálně na tato zvířata orientovaným kanálem pod názvem Meow TV. “Meow TV nabízí programy i lidem, které kočky nechají dívat,” citovala agentura APA zástupce producenta. Vysílání zahájilo comedy-show, v níž se prolínaly hlavně scény s veverkami a rybami, následoval program se surfujícími kočkami, kočičí jóga a pořad se zaměřením na jídlo. Na první pohled směšná záležitost je v podstatě chytrým marketinkovým tahem předních amerických producentů kočičího žrádla. Ti televizi sponzorují, na druhé straně mají možnost působit reklamou svých výrobků na majitele koček. V amerických rodinách žije kolem 85 miliónů koček. “Z toho asi třetina těchto zvířat sleduje často televizi,” uvedla agentura DPA s odvoláním na informace výrobců. Kočky si přitom drží více ženy než muži.

Hospodářské noviny, 2.6.2003, autor: (mim)

×

Kdo je kdo v direct marketingu

Starší článek

Rakousko má svou první celoplošnou soukromou televizi

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Portu

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20215. 3. 2021
Lidé

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy

Jakub Cabejšek, který do roku 2018 pracoval v Ogilvy a poté přešel na pozici kreativního ředitele do Proximity Prague a později…
4. 3. 20214. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více