Internetový Prague Business Journal s ARBOmedia

11. 6. 2003 14:06

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Internetový server Prague Business Journal (PBJ) uzavřel smlouvu o zastupování při prodeji reklamního prostoru se společností ARBOmedia. Server PBJ je interaktivní tváří nejúspěšnějšího anglicky psaného periodika orientovaného na business čtenáře vydávaného v České republice. PBJ on-line poskytuje informace z oblasti zpravodajství, financí a bankovnictví, IT a komunikací, práva a obchodního života.
Pro inzerenty znamená server PBJ potvrzení kvalitního profilu internetového portfolia ARBOmedia vůči vysokým sociálním, příjmovým a zaměstnaneckým cílovým skupinám.
Tomáš Jankůj, Head of Internet Sales, ARBOmedia tvrdí: „Podpis smlouvy se serverem PBJ je pro nás signálem, že profesionální servery rozumí významu mediálního zastupitelství i přínosu partnerství pro obchodní výsledky.“
Adéla Pitts, Advertising Director, Prague Business Journal k spolupráci dodala: „Dohodou o spolupráci s profesionály z ARBOmedia si slibujeme kvalitnější služby směrem k online inzerentům než doposud.“
-zem-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.