Internetový server Prague Business Journal (PBJ) uzavřel smlouvu o zastupování při prodeji reklamního prostoru se společností ARBOmedia. Krok, rozšiřující portfolio „business“ orientovaných serverů zastupovaných ARBOmedia, je pro oba subjekty sázkou na osvědčeného a profesionálního partnera.
Server PBJ je interaktivní tváří nejúspěšnějšího anglicky psaného periodika orientovaného na business čtenáře vydávaného v České republice. PBJ on-line poskytuje seriózní informace z oblasti zpravodajství, financí a bankovnictví, IT a komunikací, práva a obchodního života. Díky svému obsahu orientovanému na maximální informační přínos umožnuje oslovit manažerskou komunitu v českých a zahraničních společnostech..
Pro inzerenty znamená server PBJ potvrzení velmi kvalitního profilu internetového portfolia ARBOmedia vůči vysokým sociálním, příjmovým a zaměstnaneckým cílovým skupinám.
Tomáš Jankůj, Head of Internet Sales, ARBOmedia: „Podpis smlouvy se serverem PBJ je pro nás signálem, že profesionální servery rozumí významu mediálního zastupitelství i přínosu partnerství pro obchodní výsledky.“
Adéla Pitts, Advertising Director, Prague Business Journal: „Dohodou o spolupráci s profesionály z ARBOmedia si slibujeme kvalitnější služby směrem k online inzerentům než doposud.“
Agentura roku se blíží do finále, hlavní shortlisty jsou zveřejněny
Boomerang Communication, McCann Prague, nebo VCCP? Kdo se letos stane vítězem hlavní kategorie Agentury roku?