Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Internetová reklama v USA vynáší miliardy dolarů

Redakce MAM23. 6. 2003

Hlavní hráči amerického trhu zvyšují útraty za reklamu na internetu, která ročně vynáší miliardy dolarů. K novému boomu významně přispěl pokles cen internetových reklam v roce 2002 až o 60 procent. “Reklama z internetového marketingu v USA očekává v letošním roce nárůst 12 procent na 6,6 miliardy dolarů,” píše na svých internetových stránkách vládní agentura Czechtrade. To je podle dnešního přepočtu skoro 180 miliard korun.
Zlanařit internetové surfaře ke koupi více svých produktů chce například společnost McDonald’s. “Vše se točí kolem zákazníka! Jestliže tito nejsou přilepeni k televizi, ale místo toho surfují na netu, tak tam musíme být i my!” cituje Czechtrade ředitele marketingu Neila Perryho ve vydání periodika Business Week.
Na nepoměrně menším českém trhu se rovněž očekává růst, a to přibližně o 20 procent. Loni přitom stouply tržby z internetové inzerce o více než 30 procent na 320 milionů korun, což podle průzkumu trhu internetové reklamy odhadla Sekce vydavatelů internetových titulů (SVIT). Nejvýznamnějším zdrojem příjmů byli i v roce 2002 přímí klienti a reklamní agentury.
-čtk-

×

iHNed.cz vaří spaghettiscraper

Starší článek

Do křesla šéfa ČT chce usednout 34 lidí

Novější článek

Podobné zprávy

Akce
Foto: Cannes Lions

Poslední šance na přihlášku do Cannes Lions je právě teď!

Finálním termínem pro přihlašování prací do soutěže kreativní komunikace, médií a marketingu je 15. duben. Vyhlášení vítězů proběhne na festivalu, který se…
15. 4. 202114. 4. 2021
Média

Budějovický Budvar si na média vybral Publicis Groupe

Pivovar Budějovický Budvar si v tendru na mediální agenturu vybral Publicis Groupe. Komunikační skupina pro jihočeský pivovar nově zajišťuje nákup a…
14. 4. 202114. 4. 2021
Marketing

Dvacet reklam, které zaručeně fungují

Nová studie Kantaru odhaluje důvody úspěchu nejlepších reklam roku. Vede Heineken, do top dvacítky se probojoval i slovenský Kozel.
14. 4. 202114. 4. 2021
Marketing

DATA: Letáky jsou zpět. A nabobtnaly

Letákový průmysl zažívá, po útlumu v loňském roce, opět rozmach. V mnoha ukazatelích se podle statistik, o které se s MAM podělil server Kupi.cz, největší…
14. 4. 202114. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Bývalý ekonomický novinář Leoš Rousek nastupuje do PPF jako mluvčí
Zástupcem šéfredaktora Eura bude Štěpán Etrych

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více