Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Disneyho novinka pokořila rekord animovaných snímků i film Matrix

Redakce MAM6. 6. 2003

Animovaná komedie s názvem Hledá se Nemo (Finding Nemo) vydělala za první tři dny po premiéře 70,6 miliónu dolarů. Stala se tak vůbec nejúspěšnějším animovaným filmem v historii, kdy prolomila i rekord Příšerek, s. r. o., které v prvních dnech promítání vydělaly sumu 62,5 miliónu dolarů. Podmořský příběh porazil v posledním týdnu i takové kasovní trháky, jakými jsou Božský Bruce (Bruce Almighty) Jima Careyho. Ten se musel spokojit s druhým místem, když diváci zaplatili za lístky u pokladen 35,6 miliónu dolarů. Až na čtvrtou příčku co do kasovních tržeb klesl sci-fi příběh Matrix Reloaded, který vydělal 15 miliónů USD. Hledá se Nemo je posledním dílem, které vzešlo ze spolupráce filmových studií Disney a Pixar Animation Studios, Inc. Je dalším z řady počítačově animovaných filmů, které tento úspěšný tandem v poslední době vyprodukoval. Kromě Příšerek, s. r. o., to byly i oba díly Toy Story (Příběh hraček). Osvědčený režisér Andrew Stanton (Toy Story) se tentokrát podílel i na scénáři. Dokonce propůjčil svůj hlas jednomu z hrdinů snímku. Za další ryby mluví Williem Dafoe, Goeffrey Rush, Ellen DeGeneresová a další americké hvězdy.

Hospodářské noviny, 6.6.2003, autor: (aju)

×

Firmám se vyplácí měnit obchodní značky

Starší článek

Dine potvrdil, že RFE/RL změní pražskou adresu

Novější článek

Podobné zprávy

Newsletter
Foto: Maserati

VIDEO: Droga 5 a David Beckham túrují Maserati

Maserati si vybrala globálního ambasadora. Stal se jím bývalý fotbalista David Beckham. Spolupráci zahájili novým spotem.
15. 4. 202114. 4. 2021
Newsletter

Tiktok dnes mění pravidla pro personalizovanou reklamu

Uživatelé v Evropě však díky nařízení o ochraně osobních údajů (GDPR), budou mít možnost nastavení vrátit zpět jen k zobrazování obecných namísto…
15. 4. 202114. 4. 2021
Newsletter

Albert spustil věrnostní klub pro všechny. Novinky chystají i další

Řetězec dal v rámci udržitelnosti přednost pouze aplikaci. Investice do věrnostních systémů rostou, firmy dávají důraz na retenci zákazníků.
15. 4. 202114. 4. 2021
Newsletter

Retail Summit Action shrne obchod s potravinami po roce pandemie

V rámci letošního Retail Summitu se bude diskutovat nová realita obchodu. Ještě předtím ale pořadatelé přicházejí s menším formátem Retail Summit…
15. 4. 202114. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Bývalý ekonomický novinář Leoš Rousek nastupuje do PPF jako mluvčí
Zástupcem šéfredaktora Eura bude Štěpán Etrych

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více