Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Demokratická strana chce v USA založit televizi

Redakce MAM30. 6. 2003

Bývalý viceprezident Billa Clintona a neúspěšný demokratický kandidát na prezidenta Spojených států Al Gore chce vybudovat v USA novou televizní stanici, která má být protiváhou konzervativních elektronických médií. Informace o tom se v amerických médiích objevují již řadu měsíců. S blížícími se prezidentskými volbami v listopadu 2004 se ale úsilí demokratů stává stále zřetelnějším a jednoznačnějším. Al Gore chce vybudovat televizní stanici, která bude sloužit jako alternativní fórum vůči ostatním kanálům, na nichž podle Gora dominují pravicoví představitelé politického spektra. Nová stanice má být možností pro liberály, občanské iniciativy i “obyčejné” občany vyjádřit veřejně své názory. Někteří novináři považují tento plán za těžko realizovatelný a ekonomicky neudržitelný, jiní poukazují na to, že Gore správně upozorňuje na neudržitelnou tendenci názorové unifikace, ke které po 11. září 2001 ve Spojených státech dochází. Američtí liberálové se obávají zejména možnosti, že se dominantními pořady, utvářejícími veřejné mínění, stanou v budoucnosti show konzervativních moderátorů jako jsou například Bill O’Reilly na Fox News nebo Rush Limbaugh v rozhlase. Na O’Reillyho se denně dívají dva milióny lidí a je to nejúspěšnější politický pořad na kabelových stanicích. Silně konzervativní média měla navíc v posledních letech divácký úspěch – ať už je to zpravodajský kanál Fox News Ruperta Murdocha nebo konkurenční projekt MSNBC (zpravodajská stanice na níž se podílí síť NBC a společnost Microsoft). Zpravodajský týdeník Time popsal Gorovy plány podrobněji – mimo jiné chce nabídnout práci mladých tvůrcům, kteří jinak na možnost dostat svá díla na obrazovku musejí dlouho čekat, vyzvat představitele ekologických organizací, aby točili reportáže o sobě a o svých akcích, v programu mají být také talkshow i pořady pro děti. Al Gorův nápad není jediný svého druhu. Snaha o vyváženost názorových hlasů, vedla například skupinu podnikatelů z Chicaga k podpoře rozhlasové levicové talk show s populárním moderátorem Al Frankem.

Hospodářské noviny, 30.6.2003, autor: Milan Kruml, TV Nova

×

Kdo je kdo v marketingovém výzkumu II

Starší článek

Média v létě obvykle snižují ceny za reklamu

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Creative Commons (CO)

Přímý přenos pohřbu prince Philipa se bude vysílat na TV Nova

V sobotu 17. dubna se uskuteční pohřeb Jeho královské Výsosti Prince Philipa, vévody z Edinburghu. Televize Nova tak od 15:20 zařazuje do vysílání přímý…
16. 4. 202116. 4. 2021
Sport

ČT získala práva na vysílání Evropské ligy UEFA pro další tři sezóny

České televizi se podařilo získat práva na Evropskou ligu UEFA i nově ustavenou Evropskou konferenční ligu UEFA, a to až do roku 2024. Vlastní také práva…
15. 4. 202115. 4. 2021
Marketing

Bonami odstartovalo svoji zatím největší televizní kampaň

Bonami, prodejce nábytku a potřeb pro domácnost a zahradu, tento týden odstartoval rozsáhlou televizní kampaň na podporu brand awareness v České republice,…
15. 4. 202115. 4. 2021
Akce

Výsledky soutěže Shoproku: zvítězil lidl-shop.cz, uspěl 4camping.cz nebo Scuk

Nejpopulárnějším českým e-shopem podle hlasování zákazníků se stal Lidl-shop.cz. Tím nejkvalitnějším na základě recenzí a hodnocení, absolutním vítězem…
15. 4. 202115. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Peter Fecko šéfuje Grayling ve střední a východní Evropě
Bývalý ekonomický novinář Leoš Rousek nastupuje do PPF jako mluvčí

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více