Computer Press získává největší slovenský internetový obchod Dunaj.sk

10. 6. 2003 13:06

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Největší slovenský internetový obchod Dunaj.sk (www.dunaj.sk) mění majitele. Jeho vlastník, agentura AG-Marek, stoprocentně vlastněná přední slovenskou investiční společností J&T Finance Group, a.s. (www.jtam.sk) jej prodává společnosti Computer Press, Bratislava s.r.o. (http://www.cpress.sk/). Hodnota transakce, která je účinná od 1. června 2003, nebyla zveřejněna.

Dunaj.sk je největší slovenský internetový obchod, mající na domácím trhu podobně dominantní pozici jako má na českém trhu jeho „sesterská“ Vltava.cz, náležející rovněž do seskupení Computer Press, a.s. Nabídka Dunaje je podobná jako u Vltavy – jsou to především knihy, hudba, video a DVD, hry a mobilní technika. Dunaj.sk vznikl (jako cdshop.sk) v roce 1996 a je pionýrem e-komerce na Slovensku; dodnes obsloužil více než 50 000 zákazníků, což je vzhledem k velikosti a rozvinutí lokálního trhu mimořádně vysoké číslo.

„Svou úlohu při budování značky Dunaj.sk jsme naplnili. Podařilo se nám spojit 2 projekty Cdshop.sk a Dunaj.sk do jednoho úspěšného produktu a vytvořili jsme z něho lídra na trhu
e-komerce na Slovensku. Přistoupili jsme na Slovensku k převratnému kroku, kterým byly masivní reklamní kampaně na e-komercový portál prostřednictvím jiných médií než Internetu. Pro Dunaj.sk jsme vybudovali novou softwarovou platformu. V této chvíli však cítíme, že pro projekt už nemůžeme přinést žádnou další přidanou hodnotu a proto jsme usoudili, že je ten pravý okamžik z projektu vystoupit“, vysvětluje Boris Miškovič, manažer projektu Dunaj.sk.

„Akvizice Dunaj.sk pro nás má hned několikerý význam“; vyjmenovává Jiří Hlavenka, předseda představenstva Computer Press, a.s. „Majorita prodávaného zboží nezná hranice mezi Českem a Slovenskem, obě země pro něj přes rozdělení zůstaly jednotným trhem. Proto pro nás rozšíření o Dunaj.sk znamená rozšíření počtu potenciálních zákazníků o 50%. Dále můžeme lépe využít našeho expedičního centra v Brně, s desítkami tisíc sortimentních položek, které jsou k dispozici skladem, i pro zákazníky na Slovensku. Převoz přes hranice dnes představuje jen malou překážku, která s pokračující evropskou integrací zcela odpadne. Dále to pro nás znamená přístup k desítkám tisíc dalších zákazníků na Slovensku, kterým můžeme nabídnout produkty a služby Computer Pressu, a konečně jsem potěšen, že získáváme spolu s Dunajem velmi kvalitní a zkušený tým.“

Pro více informací, prosím, kontaktujte:

Jiří Hlavenka
předseda představenstva a CEO
Computer Press, a.s.
Tel.: +420 546 122 111
E-mail: [email protected]

Hana Langerová
marketing
Computer Press, a.s.
Tel.: +420 225 273 930 – 3
E-mail: [email protected]
_______________________________________________________
O společnosti Computer Press, a.s.
Computer Press, a.s. je předním českým mediálním domem, působícím v oblasti Internetu, časopisecké a knižní produkce. Posláním společnosti je přinášet svým zákazníkům kvalitní a hodnověrné informace a služby s nimi spojené, potřebné pro jejich vzdělávání, profesi, profesní rozvoj nebo i soukromý život, a přispívat tak k lepší kvalitě práce i života u nás.
Tiskové zprávy společnosti Computer Press, a. s., najdete na: www.cpress.cz/zpravy.
Loga společnosti Computer Press najdete na www.cpress.cz/loga.asp.

O společnosti J&T Finance Group, a.s.
J&T Finance Group, a.s. je jednou z nejvýznamnějších slovenských finančních skupin. Je aktivní v oblasti investičního bankovnictví a nemovitostí. Působí v České i Slovenské republice. Celková aktiva skupiny J&T dosáhla v roce 2002 výše 10 miliard Sk. Skupina J&T zahrnuje i společnost J&T Banka, a.s., řádně licencovanou banku v České republice.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.