Chcete mě? bude dál pro ČT vyrábět externí firma, Kubišová zůstává

19. 6. 2003 10:06

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Výrobu pořadu Chcete mě? bude i od září nadále zajišťovat pro Českou televizi externí firma Maga, nikoliv veřejnoprávní televize sama. Týmu Marty Kubišové se tak na poslední chvíli podařilo zvrátit rozhodnutí televize převzít výrobu pořadu.
A to až tehdy, když tým Kubišové včetně druhého moderátora Zdeňka Srstky a spoluzakladatele pořadu Jiřího Šebánka definitivně odmítl přistoupit na podmínky televize a ohlásil odchod. O změně původního rozhodnutí rozhodl prozatímní generální ředitel televize Petr Klimeš, uvedlo tiskové oddělení televize.
Česká televize již dříve oznámila, že bude po prázdninové pauze od září pořad vyrábět sama a nebude už využívat externích služeb firmy Maga. Jak dříve řekl ředitel výroby televize Petr Erben, důvodem byla snaha o ekonomické využití vlastních kapacit. Česká televize byla přesvědčena, že je schopna pořad produkovat levněji a ve stejné kvalitě.
Štábu Kubišové, který pořad pro Českou televizi připravoval od roku 1994, se ale toto rozhodnutí nelíbilo. Kubišová se nechtěla vzdát svého týmu, a podmínky, které nabízela Česká televize, by podle ní neumožňovaly udržet úroveň pořadu.
Tým Kubišové také tvrdil, že finanční důvody přesunu výroby jsou záminkou a poukazoval na údajné pokusy o zásahy do dramaturgie pořadu. Jakoukoliv snahu o zásadnější zásahy do dramaturgie ale televize popřela.
Jak potvrdila Kubišová, celý její tým se tedy nakonec po plánované prázdninové přestávce k tvorbě pořadu vrátí za stejných podmínek, za jakých vyráběl pořad dosud.
-čtk-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.