Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Chcete mě? bude dál pro ČT vyrábět externí firma, Kubišová zůstává

Redakce MAM19. 6. 2003

Výrobu pořadu Chcete mě? bude i od září nadále zajišťovat pro Českou televizi externí firma Maga, nikoliv veřejnoprávní televize sama. Týmu Marty Kubišové se tak na poslední chvíli podařilo zvrátit rozhodnutí televize převzít výrobu pořadu.
A to až tehdy, když tým Kubišové včetně druhého moderátora Zdeňka Srstky a spoluzakladatele pořadu Jiřího Šebánka definitivně odmítl přistoupit na podmínky televize a ohlásil odchod. O změně původního rozhodnutí rozhodl prozatímní generální ředitel televize Petr Klimeš, uvedlo tiskové oddělení televize.
Česká televize již dříve oznámila, že bude po prázdninové pauze od září pořad vyrábět sama a nebude už využívat externích služeb firmy Maga. Jak dříve řekl ředitel výroby televize Petr Erben, důvodem byla snaha o ekonomické využití vlastních kapacit. Česká televize byla přesvědčena, že je schopna pořad produkovat levněji a ve stejné kvalitě.
Štábu Kubišové, který pořad pro Českou televizi připravoval od roku 1994, se ale toto rozhodnutí nelíbilo. Kubišová se nechtěla vzdát svého týmu, a podmínky, které nabízela Česká televize, by podle ní neumožňovaly udržet úroveň pořadu.
Tým Kubišové také tvrdil, že finanční důvody přesunu výroby jsou záminkou a poukazoval na údajné pokusy o zásahy do dramaturgie pořadu. Jakoukoliv snahu o zásadnější zásahy do dramaturgie ale televize popřela.
Jak potvrdila Kubišová, celý její tým se tedy nakonec po plánované prázdninové přestávce k tvorbě pořadu vrátí za stejných podmínek, za jakých vyráběl pořad dosud.
-čtk-

×

Do Cannes přijelo 40 manažerů Procter & Gamble

Starší článek

Češi na Young Director Award letos neuspěli

Novější článek

Podobné zprávy

Lidé
Foto: DDB Prague

DDB Prague posiluje kreativu a digitál

Lluis Rotger je nový expriential creative lead, Christophe Wechsler senior art director, Jiří Kirchner senior copywrighter a Ivan Krajčovič digitální stratég.
17. 4. 202117. 4. 2021
Marketing

Kultura si strategii maže na chleba

Nejde jen o oblékání, firemní kultura musí především pomáhat k vyšší výkonnosti byznysu, říká Pavel Kuhn ze společnosti Kogi Con.
17. 4. 202116. 4. 2021
Marketing

Mattoni poprvé uvádí plošně na trh plechovky

Minerální voda Mattoni představila novou řadu ochucené minerální vody Mattoni v plechovkách. Značka se tím stává první českou minerální vodou v plechovce,…
16. 4. 202116. 4. 2021
Média

Přímý přenos pohřbu prince Philipa poběží na Nově, CNN Prima News i v ČT24

V sobotu 17. dubna se uskuteční pohřeb Jeho královské Výsosti Prince Philipa, vévody z Edinburghu. Televize Nova tak od 15:20 zařazuje do vysílání přímý…
16. 4. 202116. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Peter Fecko šéfuje Grayling ve střední a východní Evropě
Bývalý ekonomický novinář Leoš Rousek nastupuje do PPF jako mluvčí

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více