Četnické humoresky v 25. týdnu porazily zprávy Novy

26. 6. 2003 11:06

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Příznivci humorných českých kriminálních příběhů neopustili svůj oblíbený seriál Četnické humoresky ani v minulém týdnu a zajistili mu tak prvenství ve sledovanosti. Na seriál se na ČT1 minulý čtvrtek dívalo 2,43 milionu lidí, zatímco tradičního lídra žebříčku sledovanosti Televizní noviny na Nově vidělo 2,38 milionu diváků.
Údaje zveřejnila na základě peoplemetrového měření a výzkumu firmy Mediaresearch Asociace televizních organizací (ATO).
Přízni diváků se nadále těší i další starší český seriál uváděný na prvním kanálu veřejnoprávní televize Nemocnice na kraji města, který vidělo 1,51 milionu lidí. Soukromá televize Prima nadále nejvíce baví diváky pořadem Nikdo není dokonalý. Uplynulou neděli večer zábavní pořad přilákal k obrazovkám asi 1,18 milionu lidí. K druhému programu České televize přilákal nejvíce diváků cyklus Nežádoucí nájemníci. Díl s podtitulem Pozor, komáři! vidělo 355 tisíc lidí.
Nejsledovanější televize Nova zvýšila minulý týden ve srovnání s předchozím týdnem podíl na trhu asi o 1,5 procenta na 44 procent. Mírně tak ukrojila z krajíce veřejnoprávním kanálům a kabelovým a satelitním televizím. ČT1 si pohoršila o 0,7 procenta na 23,7 procenta, ČT2 asi o tři desetiny procenta na 6,1 procenta. Prima zůstala o setiny procenta těsně pod hranicí dvaceti procent. Ostatním televizím se tržní podíl snížil v souhrnu o čtyři desetiny na 6,3 procenta.
-čtk-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.