Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

České agentury bez mediálního Lva

Redakce MAM20. 6. 2003

Mediálním kampaním, které soutěžily na Cannes Lions a které jsou považovány za obraz současné situace v odvětví, je společné, že využívají zajímavým způsobem tradiční média a jsou řešením i pro menší rozpočty. Co se jim však podle porotců, odborníků na mediální plánování a strategii dá naopak vytknout, je nedostatek inovací a revolučních myšlenek, např. při objevování nových médií, omezená schopnost protáhnout sdělení skrze více komunikačních kanálů a rovněž nedostatečné využívání a práce s daty, které lze proměnit v informace o dané cílové skupině a daném trhu.
„Překvapení vždy přichází z kreativity. My jsme nebyli svědky žádné revoluce co do mediálního plánování a strategie. Skvělým kreativním nápadem mám pak na mysli například umístit (tj. zaparkovat) v rámci kampaně auto Smart před poslední dvě slova v názvu německého deníku Der Tages Spiegel. Nápadů tohoto typu bylo více. Čeho bylo nedostatek bylo nápadů strategických,” hodnotí úroveň soutěže Fernando Rodes, ředitel španělské Media Planning Group a prezident mediální poroty.
Přesto všech 22 oceněných prací (včetně jedné Grand Prix) bylo podle poroty na vysoké úrovni. Grand Prix si odnesla agentura Fallon Mineapolis za propagaci elektronické burzy cenných papírů.
Mediální kategorie je stále popelkou na festivalu, jako v jediné se zde stále neudělují zlatí, stříbrní ani bronzoví Lvi, ale pouze Lvi mediální. Celkem bylo na festivalu registrováno 779 prací ze 47 zemí, které zde soutěžily o nejlepší mediální strategii, plánování, exekuci a kreativní využití médií. Nejvíce prací přihlásily USA (148), Velká Británie (107), a Německo (84).
V barvách ČR bojovaly 4 práce. Žádná z nich se však nedostala ani na shortlist.

-čtk-

×

Bates se dostala na short list Lions Direct

Starší článek

Oficiální česká hitparáda IFPI ČR – 25. týden 2003

Novější článek

Podobné zprávy

Akce
Foto: Pxhere

Veletrhy vyhlížejí podzim s nadějí. Online a hybridní formy nejsou cestou z krize

Z průzkumu mezi vystavovateli vyplývá, že online formy výstav a veletrhů nejsou pro nikoho optimální, jde spíše o vhodný doplněk klasických formátů.
22. 4. 202122. 4. 2021
Akce

Young Lions: Katogorii Print vyhráli David Böhm a Richard Vlček z Publicis Groupe

Minimalismus bojující s ironií ukazuje vítězný návrh reklamy pro Českou veganskou společnost, která horuje za vyšší podíl rostlinné stravy.
22. 4. 202122. 4. 2021
Média

Česká televize je nejsledovanější od olympiády v Naganu

Česká televize zažívá největší zájem diváků za posledních 23 let, kdy zažívala rekordy během českého vítězného hokejového tažení na olympiádě v Naganu. Od…
22. 4. 202122. 4. 2021
Marketing

Epic PR vstoupila do Asociace Public Relations (APRA)

Novým členem APRA se stala agentura Epic PR. V současné době APRA sdružuje 19 českých i zahraničních PR agentur působících na zdejším trhu.
22. 4. 202122. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Marketing společnosti Epson vede Renáta Dihlová
Marketing Pivovarů Staropramen pro Česko a Slovensko řídí David Zappe

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více