Portál Centrum.cz pokračuje ve slibovaném zostření konkurenční soutěže s dalšími velkými portály. Nejnovější aktivitou je kritika, kterou ředitel Centrum.cz Oldřich Bajer adresoval lídrovi trhu, portálu Seznam.cz za jeho angažovanost v podpoře účasti na víkendovém referendu o vstupu do EU. V pondělí večer totiž všichni uživatelé Seznamu obdrželi tematický email z adresy [email protected].
„Podle mého názoru byla celá akce zamýšlena dobře, ale uskutečněna velice špatně. Například zvolená adresa [email protected] zajisté nevzbuzuje důvěru uživatelů internetu. Ti by očekávali spíše [email protected] nebo nějaký důvěryhodný e-mail, psaný v jeho zastoupení. Uživatelé na základě svých zkušeností považují takovýto e-mail za vtípek, spam nebo dokonce virus. Navíc, kdo chtěl na tento e-mail odpovědět dostal chybovou hlášku. Díky tomuto provedení má celá akce bohužel výrazně kontraproduktivní účinek. Centrum.cz pro directmailové akce používá službu tzv. „infotextu“, na který jsou naši uživatelé zvyklí a proto by e-mailu z takovéto adresy důvěřovali,“ uvedl v prohlášení Oldřich Bajer.
Centrum.cz se podle Bajera rovněž snaží podpořit účast na referendu ke vstupu do EU na svém portálu, kde již několik dní běží masivní kampaň. „Centrum.cz je dokonce oficiálním partnerem celé kampaně vstupu do EU. Myšlenka direkt mailu uživatelům internetu je opravdu dobrá a mohla být i velmi efektivní. Portál Centrum.cz podobné directmailové komunikační kanály rovněž umožňuje. Naši uživatelé s directmailem souhlasí zároveň s registrací. Proto se tato akce nedá považovat za spam,“ doplnil Oldřich Bajer.
-sch-
Agentura roku se blíží do finále, hlavní shortlisty jsou zveřejněny
Boomerang Communication, McCann Prague, nebo VCCP? Kdo se letos stane vítězem hlavní kategorie Agentury roku?