Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Centrum.cz kritizuje eurokampaň Seznamu.cz

Redakce MAM11. 6. 2003

Portál Centrum.cz pokračuje ve slibovaném zostření konkurenční soutěže s dalšími velkými portály. Nejnovější aktivitou je kritika, kterou ředitel Centrum.cz Oldřich Bajer adresoval lídrovi trhu, portálu Seznam.cz za jeho angažovanost v podpoře účasti na víkendovém referendu o vstupu do EU. V pondělí večer totiž všichni uživatelé Seznamu obdrželi tematický email z adresy [email protected]
“Podle mého názoru byla celá akce zamýšlena dobře, ale uskutečněna velice špatně. Například zvolená adresa [email protected] zajisté nevzbuzuje důvěru uživatelů internetu. Ti by očekávali spíše [email protected] nebo nějaký důvěryhodný e-mail, psaný v jeho zastoupení. Uživatelé na základě svých zkušeností považují takovýto e-mail za vtípek, spam nebo dokonce virus. Navíc, kdo chtěl na tento e-mail odpovědět dostal chybovou hlášku. Díky tomuto provedení má celá akce bohužel výrazně kontraproduktivní účinek. Centrum.cz pro directmailové akce používá službu tzv. “infotextu”, na který jsou naši uživatelé zvyklí a proto by e-mailu z takovéto adresy důvěřovali,” uvedl v prohlášení Oldřich Bajer.
Centrum.cz se podle Bajera rovněž snaží podpořit účast na referendu ke vstupu do EU na svém portálu, kde již několik dní běží masivní kampaň. “Centrum.cz je dokonce oficiálním partnerem celé kampaně vstupu do EU. Myšlenka direkt mailu uživatelům internetu je opravdu dobrá a mohla být i velmi efektivní. Portál Centrum.cz podobné directmailové komunikační kanály rovněž umožňuje. Naši uživatelé s directmailem souhlasí zároveň s registrací. Proto se tato akce nedá považovat za spam,” doplnil Oldřich Bajer.
-sch-

×

Odvolaní členové televizní rady si stěžují u Ústavního soudu

Starší článek

Komerční televize chtějí investovat do vlastních seriálů

Novější článek

Podobné zprávy

Sport
Foto: iStock

ČT získala práva na vysílání Evropské ligy UEFA pro další tři sezóny

České televizi se podařilo získat práva na Evropskou ligu UEFA i nově ustavenou Evropskou konferenční ligu UEFA, a to až do roku 2024. Vlastní také práva…
15. 4. 202115. 4. 2021
Marketing

Bonami odstartovalo svoji zatím největší televizní kampaň

Bonami, prodejce nábytku a potřeb pro domácnost a zahradu, tento týden odstartoval rozsáhlou televizní kampaň na podporu brand awareness v České republice,…
15. 4. 202115. 4. 2021
Akce

Výsledky soutěže Shoproku: zvítězil lidl-shop.cz, uspěl 4camping.cz nebo Scuk

Nejpopulárnějším českým e-shopem podle hlasování zákazníků se stal Lidl-shop.cz. Tím nejkvalitnějším na základě recenzí a hodnocení, absolutním vítězem…
15. 4. 202115. 4. 2021
Média

Komunikační agentura Knowlimits uspěla v žebříčku RECMA

Pařížský institut zařadil v reportu Quali-pack Knowlimits na první místo mezi českými mediálními agenturami s hodnocením „high profile“. Díky uzavřeným…
15. 4. 202115. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Peter Fecko šéfuje Grayling ve střední a východní Evropě
Bývalý ekonomický novinář Leoš Rousek nastupuje do PPF jako mluvčí

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více