Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Časopis TV Tip Seriál přichází s dalším speciálem

Redakce MAM11. 6. 2003

V nabídce prodejců tisku bude příští týden možné zakoupit nové speciální vydání TV Tip seriálu. Jde o Deník Četnických humoresek. Deník je celkově třetím speciálem tohoto časopisu. “Pro ty, kteří mají zájem o podrobnosti z natáčení jednoho z nejúspěšnějších současných českých televizních seriálů, je připraven stostránkový speciál Deník Četnických humoresek,” říká Haresh Shah, šéfredaktor časopisu. Součástí této publikace je mimo jiné skutečný deník z pera Františka Švihlíka – představitele jednoho z četníků a zároveň pomocného režiséra, který vytrvale několik let zaznamenával průběh natáčení.
Speciální číslo kromě deníku obsahuje i rozhovory s herci a tvůrci seriálu, klípky ze zákulisí, vzpomínky na horké chvilky “na place”, mnoho nepublikovaných fotografií a příběhy všech šestadvaceti dílů. Od 11. června je také v prodeji speciál věnovaný telenovele Ošklivka Betty. Od počátku letošního roku je v nabídce Hříšná láska.
-mav-

×

Kvůli stávce novinářů nevyšly v Itálii žádné noviny

Starší článek

Internetový Prague Business Journal s ARBOmedia

Novější článek

Podobné zprávy

Média

Budějovický Budvar si na média vybral Publicis Groupe

Pivovar Budějovický Budvar si v tendru na mediální agenturu vybral Publicis Groupe. Komunikační skupina pro jihočeský pivovar nově zajišťuje nákup a…
14. 4. 202114. 4. 2021
Marketing

Dvacet reklam, které zaručeně fungují

Nová studie Kantaru odhaluje důvody úspěchu nejlepších reklam roku. Vede Heineken, do top dvacítky se probojoval i slovenský Kozel.
14. 4. 202114. 4. 2021
Marketing

DATA: Letáky jsou zpět. A nabobtnaly

Letákový průmysl zažívá, po útlumu v loňském roce, opět rozmach. V mnoha ukazatelích se podle statistik, o které se s MAM podělil server Kupi.cz, největší…
14. 4. 202114. 4. 2021
Lidé

Bývalý ekonomický novinář Leoš Rousek nastupuje do PPF jako mluvčí

Novým mluvčím skupiny PPF se stal Leoš Rousek. Kromě komunikace s médii bude mít na starost rozvoj investorské a byznysové komunikace PPF.
14. 4. 202114. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Zástupcem šéfredaktora Eura bude Štěpán Etrych
Z čela Shoptetu odchází Miroslav Uďan, nahradí jej Samuel Huba

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více