Burda cílí na mladé
S cílem silnějšího zásahu v mladších věkových skupinách se německé vydavatelství Burda hodlá v budoucnu více angažovat v tvorbě titulů určených pro tento segment. Jako první přichází v Německu rodina titulů s názvem Lisa (Lisa, Young Lisa, Lisa-Sonderhefte). Šéfem nového uskupení se stal Jürgen Stollberg, který proto rezignoval na šéfredaktorský post v týdeníků Lisa, ale dále stojí v čele měsíčníku Young Lisa. Po organizačních změnách budou následovat i restrukturalizační kroky v redakčním a inzertním oddělení. Stollbergovo místo v čele týdeníku Lisa zaujme od 1. září Maria Sandoval, bývalá zástupkyně šéfredaktora v ženském titulu Bild der Frau nakladatelství Axel Springer. K 1. červnu přebírá inzertní oddělení všech tří titulů Nina Schwarz, dřívější šéfka inzerce vydavatelství mládežnických titulů Attic Futura.
-sch-
Podobné zprávy
ČT získala práva na vysílání Evropské ligy UEFA pro další tři sezóny
Bonami odstartovalo svoji zatím největší televizní kampaň
Výsledky soutěže Shoproku: zvítězil lidl-shop.cz, uspěl 4camping.cz nebo Scuk
