Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Burda cílí na mladé

Redakce MAM9. 6. 2003

S cílem silnějšího zásahu v mladších věkových skupinách se německé vydavatelství Burda hodlá v budoucnu více angažovat v tvorbě titulů určených pro tento segment. Jako první přichází v Německu rodina titulů s názvem Lisa (Lisa, Young Lisa, Lisa-Sonderhefte). Šéfem nového uskupení se stal Jürgen Stollberg, který proto rezignoval na šéfredaktorský post v týdeníků Lisa, ale dále stojí v čele měsíčníku Young Lisa. Po organizačních změnách budou následovat i restrukturalizační kroky v redakčním a inzertním oddělení. Stollbergovo místo v čele týdeníku Lisa zaujme od 1. září Maria Sandoval, bývalá zástupkyně šéfredaktora v ženském titulu Bild der Frau nakladatelství Axel Springer. K 1. červnu přebírá inzertní oddělení všech tří titulů Nina Schwarz, dřívější šéfka inzerce vydavatelství mládežnických titulů Attic Futura.
-sch-

×

Bahlmann opouští Bertelsmann-Springer

Starší článek

Exministr zemědělství Fencl s žalobou na ČT neuspěl

Novější článek

Podobné zprávy

Sport
Foto: iStock

ČT získala práva na vysílání Evropské ligy UEFA pro další tři sezóny

České televizi se podařilo získat práva na Evropskou ligu UEFA i nově ustavenou Evropskou konferenční ligu UEFA, a to až do roku 2024. Vlastní také práva…
15. 4. 202115. 4. 2021
Marketing

Bonami odstartovalo svoji zatím největší televizní kampaň

Bonami, prodejce nábytku a potřeb pro domácnost a zahradu, tento týden odstartoval rozsáhlou televizní kampaň na podporu brand awareness v České republice,…
15. 4. 202115. 4. 2021
Akce

Výsledky soutěže Shoproku: zvítězil lidl-shop.cz, uspěl 4camping.cz nebo Scuk

Nejpopulárnějším českým e-shopem podle hlasování zákazníků se stal Lidl-shop.cz. Tím nejkvalitnějším na základě recenzí a hodnocení, absolutním vítězem…
15. 4. 202115. 4. 2021
Média

Komunikační agentura Knowlimits uspěla v žebříčku RECMA

Pařížský institut zařadil v reportu Quali-pack Knowlimits na první místo mezi českými mediálními agenturami s hodnocením „high profile“. Díky uzavřeným…
15. 4. 202115. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Peter Fecko šéfuje Grayling ve střední a východní Evropě
Bývalý ekonomický novinář Leoš Rousek nastupuje do PPF jako mluvčí

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více