Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Buď všechno nebo nic, vzkázal Vivendi zájemcům o americké akcie

Redakce MAM23. 6. 2003

Francouzský mediální koncern Vivendi v pátek oznámil, že chce prodat akcie amerického zábavního průmyslu v celku. Tři dny před uzávěrkou nabídek doporučil Vivendi potenciálním kupujícím, aby učinili nabídku za akcie jako celek, pokud chtějí zůstat ve hře, uvedl Media Guardian. “Někteří se zajímají o celek, někteří pouze o Vivendi Universal Entertainment (VUE), někteří o jeho část a jiní by rádi koupili pouze divizi počítačových her,” prohlásil Jacques Espinasse, finanční ředitel Vivendi. Podle něj v současné chvíli mají díky nabídkám 36 různých kombinací, jak akcie prodat. O podíly v hollywoodských studiích, zábavních parcích, kabelových televizích a v hudebním a herním průmyslu, jejichž cena se pohybuje mezi 15 a 20 miliardami dolarů, má v nyní zájem šest společností. Patří mezi ně americká mediální skupina Viacom, hollywoodská studia MGM a také bývalí vlastníci Universal Group – rodina Bronfmanových. Především od MGM se očekává, že bude mezi prvními, kdo v pondělí učiní Vivendi nabídku za akcie jako celek. Podle nejmenovaného bankéře však Vivendi obdrží nabídky opět pouze na části prodávaných akcií. Pro agenturu Reuters uvedl: “Dostanou dopisy od zájemců, které budou říkat: máme zájem pouze o kabelové televize. Pokud chtějí maximalizovat výnos, měli by prodat akcie po částech, protože za ně pak obdrží více peněz.” Espinasse však podle serveru BBC tvrdí, že Vivendi není a nebude zahnána do kouta.

Hospodářské noviny, 23.6.2003, autor: (aju)

×

Německá reklama se oklepává

Starší článek

Úředníci dumají, jak prodávat značku Česká republika v zahraničí

Novější článek

Podobné zprávy

Lidé
Foto: DDB Prague

DDB Prague posiluje kreativu a digitál

Lluis Rotger je nový expriential creative lead, Christophe Wechsler senior art director, Jiří Kirchner senior copywrighter a Ivan Krajčovič digitální stratég.
17. 4. 202117. 4. 2021
Marketing

Kultura si strategii maže na chleba

Nejde jen o oblékání, firemní kultura musí především pomáhat k vyšší výkonnosti byznysu, říká Pavel Kuhn ze společnosti Kogi Con.
17. 4. 202116. 4. 2021
Marketing

Mattoni poprvé uvádí plošně na trh plechovky

Minerální voda Mattoni představila novou řadu ochucené minerální vody Mattoni v plechovkách. Značka se tím stává první českou minerální vodou v plechovce,…
16. 4. 202116. 4. 2021
Média

Přímý přenos pohřbu prince Philipa poběží na Nově, CNN Prima News i v ČT24

V sobotu 17. dubna se uskuteční pohřeb Jeho královské Výsosti Prince Philipa, vévody z Edinburghu. Televize Nova tak od 15:20 zařazuje do vysílání přímý…
16. 4. 202116. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Peter Fecko šéfuje Grayling ve střední a východní Evropě
Bývalý ekonomický novinář Leoš Rousek nastupuje do PPF jako mluvčí

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více