Bates se dostala na short list Lions Direct
Porota Lions Direct, nebo-li soutěže o nejlepší řešení v přímé komunikaci se zákazníkem, ocenila celkem 57 prací, z toho jednu Grand Prix. Odnesla si ji australská Young and Rubicam ze Sydney pro klienta Jim Beam. Českou republiku zde reprezentovaly se svými kampaněmi čtyři agentury.
Uspěla jen kampaň Bates Praha (Strategie), která se dostala na shortlist. Stejně jako loni, získala nejvíce ocenění Velká Británie (11), následována Španělskem (9), Rakouskem (8) a Německem (7). Pro Rakousko to je obrovský úspěch, naproti tomu USA získalo jen jedno ocenění.
Letošní ročník soutěže lze obecně považovat za úspěch menších trhů. „Přes dvacet prací z 56 oceněných putovalo do zemí jako je Norsko, Rakousko, Dánsko, Belgie atd. Tyto země nehospodaří s obrovskými rozpočty. A možná právě proto, že musí hledat velmi silné nápady, které doručí vzkaz spotřebitelům, jsou v Cannes stále úspěšnější. České práce byly kvalitní, ohlodaná kost agentury Bates Praha, která byly trochu šokující pozvánkou na pražské promítání loňských vítězů canneského festivalu se mi líbila. Na vítězství jí zřejmě ještě kousek chyběl,“ řekl rakouský porotce Fred Koblinger, ředitel agentury Palla, Koblinger_Proximity, která si letos odnesla hned tři Lvy.
Vedle mediálních Lvů je Lions Direct druhou kategorií, která zaznamenala růst v přihlášených soutěžních pracích o 5 %.
-Gs-
Podobné zprávy

Svaz obchodu a cestovního ruchu spustil kampaň proti potravinovým kvótám
Michal Malysa povede komunikaci společnosti Eurowag

Philip Morris lidem ukáže interaktivní „laboratoř“
