Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Bates se dostala na short list Lions Direct

Redakce MAM20. 6. 2003

Porota Lions Direct, nebo-li soutěže o nejlepší řešení v přímé komunikaci se zákazníkem, ocenila celkem 57 prací, z toho jednu Grand Prix. Odnesla si ji australská Young and Rubicam ze Sydney pro klienta Jim Beam. Českou republiku zde reprezentovaly se svými kampaněmi čtyři agentury.
Uspěla jen kampaň Bates Praha (Strategie), která se dostala na shortlist. Stejně jako loni, získala nejvíce ocenění Velká Británie (11), následována Španělskem (9), Rakouskem (8) a Německem (7). Pro Rakousko to je obrovský úspěch, naproti tomu USA získalo jen jedno ocenění.
Letošní ročník soutěže lze obecně považovat za úspěch menších trhů. „Přes dvacet prací z 56 oceněných putovalo do zemí jako je Norsko, Rakousko, Dánsko, Belgie atd. Tyto země nehospodaří s obrovskými rozpočty. A možná právě proto, že musí hledat velmi silné nápady, které doručí vzkaz spotřebitelům, jsou v Cannes stále úspěšnější. České práce byly kvalitní, ohlodaná kost agentury Bates Praha, která byly trochu šokující pozvánkou na pražské promítání loňských vítězů canneského festivalu se mi líbila. Na vítězství jí zřejmě ještě kousek chyběl,“ řekl rakouský porotce Fred Koblinger, ředitel agentury Palla, Koblinger_Proximity, která si letos odnesla hned tři Lvy.
Vedle mediálních Lvů je Lions Direct druhou kategorií, která zaznamenala růst v přihlášených soutěžních pracích o 5 %.

-Gs-

×

Pražská zvířata loví filmového Lva

Starší článek

České agentury bez mediálního Lva

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: SOCR/Departement

Svaz obchodu a cestovního ruchu spustil kampaň proti potravinovým kvótám

Svaz obchodu a cestovního ruchu ČR (SOCR) spouští kampaň proti zákonu k povinným kvótám na české potraviny. Úvahy o jejich zavedení se objevují už několik…
8. 4. 20218. 4. 2021
Lidé

Michal Malysa povede komunikaci společnosti Eurowag

V roli head of group communications bude řídit komunikaci skupiny na patnácti trzích. Do firmy přichází po čtyřech letech v Deloitte, kde byl zodpovědný za PR.
8. 4. 20218. 4. 2021
Marketing

Philip Morris lidem ukáže interaktivní „laboratoř“

Před Průmyslovým palácem na pražském Výstavišti otevře 10. dubna společnost v rámci iniciativy Svět bez kouře prostor, v němž porovnává klasické cigarety s…
8. 4. 20218. 4. 2021
Marketing

Běžecká tramvaj NN chce motivovat lidi, aby se jen nevozili

Do pražských ulic bude celý rok vyjíždět speciální běžecká tramvaj NN TramRun, kterou NN pojišťovna a penzijní společnost zahájila svou jarní kampaň na…
8. 4. 20218. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Marketing Packety v regionu střední a východní Evropy řídí Barbora Langer
Zlata Ulrichová přešla z Rohlik.cz do Billy, povede strategický marketing

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více