Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

AOL Time Warner neprodá svoji knižní divizi

Redakce MAM6. 6. 2003

Mediální gigant AOL Time Warner Inc. se rozhodl, že neprodá svoji knižní divizi, jak původně zamýšlel. Firmě se totiž po měsících snahy nepodařilo nalézt zájemce, který by za divizi nabídl odpovídající částku. “Neobdrželi jsme nabídku, která by odpovídala skutečné hodnotě jmění,” oznámila mluvčí společnosti Tricia Primroseová.
Prodej knižní divize, stejně jako prodej dalšího zbytného jmění, je součástí snah společnosti výrazně snížit do konce roku 2004 obrovský dluh 20 miliard USD. Rozhodnutí o zrušení prodeje divize však podle mluvčí neovlivní plán firmy. V minulých měsících se totiž firmě podařilo získat 750 milionů USD jako vyrovnání ve sporu s Microsoftem a prodat podíl v Comedy Central firmě Viacom. Tyto peníze byly použity na snížení dluhu.
AOL vede také rozhovory o prodeji tří atlantských sportovních týmů a části svého hudebního vydavatelství. Firma se snaží i o osamostatnění divize kabelových systémů. Plán na oddělení divize však nejspíš bude odložen na konec roku kvůli vyšetřování sesterské divize America Online federálními orgány, napsala agentura Reuters.
-čtk-

×

Hudebníci požadují nižší daň u CD

Starší článek

Televize Prima začala stahovat náskok ČT 1

Novější článek

Podobné zprávy

Akce
Foto: Young Lions

Young Lions: Katogorii Print vyhráli David Böhm a Richard Vlček z Publicis Groupe

Minimalismus bojující s ironií ukazuje vítězný návrh reklamy pro Českou veganskou společnost, která horuje za vyšší podíl rostlinné stravy.
22. 4. 202122. 4. 2021
Média

Česká televize je nejsledovanější od olympiády v Naganu

Česká televize zažívá největší zájem diváků za posledních 23 let, kdy zažívala rekordy během českého vítězného hokejového tažení na olympiádě v Naganu. Od…
22. 4. 202122. 4. 2021
Marketing

Epic PR vstoupila do Asociace Public Relations (APRA)

Novým členem APRA se stala agentura Epic PR. V současné době APRA sdružuje 19 českých i zahraničních PR agentur působících na zdejším trhu.
22. 4. 202122. 4. 2021
Lidé

Marketing společnosti Epson vede Renáta Dihlová

Společnost Epson otevřela novou pozici marketing services specialist, na kterou nastoupila Renáta Dihlová. Povede z ní marketing v Česku a na Slovensku.
22. 4. 202122. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Marketing Pivovarů Staropramen pro Česko a Slovensko řídí David Zappe
Dentsu spouští produkci Content Symphony, řídí ji Radim Kameník

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více