Mediální gigant AOL Time Warner Inc. se rozhodl, že neprodá svoji knižní divizi, jak původně zamýšlel. Firmě se totiž po měsících snahy nepodařilo nalézt zájemce, který by za divizi nabídl odpovídající částku. „Neobdrželi jsme nabídku, která by odpovídala skutečné hodnotě jmění,“ oznámila mluvčí společnosti Tricia Primroseová.
Prodej knižní divize, stejně jako prodej dalšího zbytného jmění, je součástí snah společnosti výrazně snížit do konce roku 2004 obrovský dluh 20 miliard USD. Rozhodnutí o zrušení prodeje divize však podle mluvčí neovlivní plán firmy. V minulých měsících se totiž firmě podařilo získat 750 milionů USD jako vyrovnání ve sporu s Microsoftem a prodat podíl v Comedy Central firmě Viacom. Tyto peníze byly použity na snížení dluhu.
AOL vede také rozhovory o prodeji tří atlantských sportovních týmů a části svého hudebního vydavatelství. Firma se snaží i o osamostatnění divize kabelových systémů. Plán na oddělení divize však nejspíš bude odložen na konec roku kvůli vyšetřování sesterské divize America Online federálními orgány, napsala agentura Reuters.
-čtk-
Agentura roku se blíží do finále, hlavní shortlisty jsou zveřejněny
Boomerang Communication, McCann Prague, nebo VCCP? Kdo se letos stane vítězem hlavní kategorie Agentury roku?