Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Walt Disney Co. zvažuje osud sítě obchodů

Redakce MAM23. 5. 2003

Americký mediální gigant Walt Disney Co. uvažuje o tom, že prodá ztrátovou síť obchodů se značkou Disney. Firma oznámila, že urychlí plány zavřít tyto obchody v Severní Americe, hledá pro ně při tom kupce. Podle analytiků, kteří se specializují na maloobchodní trh, bude Disney potřebovat hodně svého kouzla, aby se řetězce zbavil. Připomínají, že se nyní odvětví konsoliduje a rozmach diskontních prodejců odvádí zákazníky od zavedených značek. Obchody Disney, které prodávají zboží s motivy Mickey Mouse a medvídka Pú a samozřejmě lístky do Disneyho zábavních parků, byly symbolem úspěchu skupiny v 90. letech. Řetězec se však rozšířil příliš rychle a z nejvyššího počtu 741 prodejen v roce 2000 jejich množství postupně klesá. Nyní jich je 548, z toho 387 v Severní Americe. Disney se chystá tento počet snížit pod 300. Společnost dodává, že by případnému zájemci mohla prodat licenci na používání značky Disney. Stejně tak to firma udělala v Japonsku, kde síť prodala v roce 2001 společnosti, jež v Japonsku provozuje Disneyho zábavní parky.
Celý řetězec loni vykázal ztrátu 50 milionů dolarů při tržbách 1,05 miliardy. Uvedl to mediální analytik Mike Gallant z firmy CIBC World Markets. Podle něj není důvod, aby Disney prodejny provozoval, když kupce nenajde. Konkurenční filmové studio Warner Bros. zavřelo své obchody již v roce 2001. Důvodem byla skutečnost, že se nenašel zájemce o ně, připomněla agentura Reuters.
-čtk-

×

Příjmy francouzských televizí a rádií z reklamy v dubnu stouply

Starší článek

EXPO IMAGE 2002

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Bohumil Pospíšil

Češi objevují nové sporty, MMA se leckdy vyrovná fotbalu

Představíme nové televizní studio s rozšířenou realitou a chystáme rekordní počet přenosů, říká šéf stanic O2 TV Sport Marek Kindernay Některé…
7. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20216. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více