Výzkumníci z WAPOR v Praze

19. 5. 2003 00:05

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Mezinárodní asociace výzkumu veřejného mínění WAPOR (World Association for Public Opinion Research) poprvé pořádá mezinárodní konferenci v České republice. 56. výroční konference se zde uskuteční od 17. do 19. září. Konference WAPOR přímo navazuje na pražský kongres organizace ESOMAR, součástí programu bude rovněž společná sekce asociací ESOMAR a WAPOR. Tématy pražské konference WAPOR jsou komunikační výzkum, teorie veřejného mínění a internetový výzkum. Předsedajícím mezinárodní výroční konference WAPOR v Praze je Hynek Jeřábek přednášející na Institutu sociálních studií Fakulty sociálních věd UK. bob

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.