Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Vydavatelé světových magazínů čekají růst reklamních příjmů

Redakce MAM28. 5. 2003

Vydavatelé světových magazínů od Elle po Esquire očekávají, že se letos trh reklamy mírně zvedne. Společnosti Hearst Corp., Lagardére a Gruner & Jahr se na tom shodly na světovém kongresu vydavatelů v Paříži, napsala agentura Reuters.
Vydavatelé letos předpovídají jednociferný procentní růst tržeb z reklamy ve světových magazínech. Odvětví přitom v posledních letech potkal výrazný propad.
Růst příjmů z reklamy v americkém televizním a kabelovém vysílání se přelije do tištěných médií, předpověděl v Paříži Victor Ganzi z vedení americké společnosti Hearst Corp. Ganzi předpovídá, že trh reklamy v amerických magazínech letos vzroste o dvě až čtyři procenta.
Francouzský Lagardére, konkurenční vydavatel titulů jako Elle a Paris Match, očekává růst silnější než ve Spojených státech, mohl by dosáhnout osmi až deseti procent. Uvedl to předseda představenstva firmy Arnaud Lagardére. Celosvětový růst reklamního trhu odhaduje na dvě procenta.
Gruner & Jahr, součást německé mediální skupiny Bertelsmann, pozoruje vzestup na americkém trhu podobně jako Hearst. Gruner & Jahr vydává například německý Stern či americký Family Circle, napsala agentura.
-čtk-

×

V USA skončil veletrh filmových práv

Starší článek

Sněmovnu opět čeká boj o média

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Pilsner Urquell

Lahev Pilsner Urquell se mění. Folii nahradí recyklovatelná zlatá etiketa

Značka Pilsner Urquell představuje další důležitý krok na cestě k udržitelnosti. Do roku 2030 chce být značka  uhlíkově neutrální. Od března…
8. 3. 20218. 3. 2021
Extra

Skvělé nápady se rodí u piva

ADVERTORIAL Od prázdného papíru po realizaci jen za sedm měsíců. Tak vznikl unikátní koncept obchodu Sportissimo. Sedm měsíců — to byl veškerý čas,…
8. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Gif za 11 milionů, Banksyho dílo nebo highlighty z NBA. Přichází …

V uplynulých týdnech zaznamenaly velkou pozornost takzvané NFT tokeny, které umožňují garantovat unikátnost digitálních děl. V odvětví začínají lítat…
7. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Ať je vás slyšet! Iggy Pop burcuje další generaci v reklamě

Naslouchání lidi sbližuje, představuje svobodu, přehlušuje balast, říká značka hudební techniky a sluchátek Marshall v novém brandovém spotu…
7. 3. 20218. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více