Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Výdaje majitelů VISA karet vzrostly o 15 procent

Redakce MAM20. 5. 2003

V loňském roce asociace Visa International zaznamenala další nárůst v používání platebních karet u obchodníků. Objem výdajů dosáhl rekordních 2,457 bilionů USD, což je oproti předcházejícímu roku nárůst o 320 miliard USD (15,1 %).
Objem výdajů na debetních kartách vzrostl na 1,1 bilionů USD, což je oproti roku 2001 nárůst o 16 %. Objem výdajů na kreditních produktech Visa – tj. kartách Classic, Gold, Platinum, Infinite, Signature a Electron – činil 1,2 bilionů USD, což je nárůst o 10,8 %. Největší dynamiku rozvoje zaznamenaly střední a východní Evropa, střední východ a Afrika, Asie Tichomoří a Latinská Amerika/Karibská oblast. V těchto třech regionech vzrostl objem výdajů o 38 %, 30,8 % a 17,3 %. Vyspělé trhy – USA, EU a Kanada – zaznamenaly nárůst o 8,1 %, 15 % a 9 %. Autorizační a zúčtovací systém VisaNet v roce 2002 zpracoval přes 48 miliard transakcí. Rekordním dnem byl 23. prosinec, kdy VisaNet autorizoval 4 700 požadavků a zúčtoval 91 milionů transakcí v celkové hodnotě 5,7 miliardy dolarů. Výrazný růst stabilně vykazuje sektor e-commerce: počet transakcí se zvýšil o 70 %, objem výdajů o 80 %.Zájem o placení kartami za zboží a služby už několik let pravidelně stoupá, avšak v celosvětovém měřítku tvoří platby hotovostí a šekem stále většinu z osobních výdajů spotřebitelů (přes 51 respektive 22 %). Ke konci června 2002 činily osobní výdaje spotřebitelů (dále OVS) 19 bilionů USD. Toto číslo vyjadřuje tržní hodnotu veškerého zboží a služeb zakoupených domácnostmi a neziskovými institucemi, s výjimkou koupě domů. Maloobchodní prodeje placené kartou Visa se na OVS podílely 7 %. Visa očekává, že toto číslo se do roku 2010 zvýší na 12 %.
-bob-

×

Mluvčí Bílého domu podal demisi

Starší článek

Hudební vydavatelství EMI zvýšilo celoroční zisk

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Rock Radio

Rádio Beat a RockZone budou mít v Praze konkurenci

Skupina Media Bohemia pokračuje v rozšiřování svého působení. Rock Radio, které do zmíněné skupiny patří lze od začátku března naladit…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Tomáš Čupr plánuje dobýt Evropu. Pomůže rekordních pět miliard od investorů

Získané finanční zdroje použije Rohlik Group na expanzi na stávajících trzích, pro vstup do Německa a na další mezinárodní…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Agentury Konektor Place pomáhají Praze s podporou pěstounské péče

Po úvodní části komunikace, která lákala na fiktivní sitkom Pěstouni, nyní kampaň vstupuje do další fáze. Poběží v médiích…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Lesenky.cz dělá od letoška PR strategii Kofoly

Brněnská PR a marketingová agentura Lesensky.cz bude mít v roce 2021 na starosti PR strategii nápojářské značky Kofola.
2. 3. 20212. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena
Dan Materna bude manažerem Czech Press Photo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více