Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Veletrhy Brno chtějí investovat v Praze

Redakce MAM9. 5. 2003

Nejpozději v roce 2005 chtějí Veletrhy Brno výrazněji vstoupit do veletržního dění v Praze. O variantách se dosud jedná; v úvahu připadají stavba nového výstaviště, účast spoluinvestorů i vstup do některé z pražských výstavních správ.
V první fázi by investice činila kolem 2,5 miliardy korun, řekl generální ředitel Veletrhů Brno Jiří Škrla.
Praha je podle něj pro firmu důležitou prioritou, brněnský podnik zde však není hlavním hráčem. Letos by se po sérii jednání měly vyjasnit majetkové poměry i finanční otázky. “Peníze by šly z půjček,” uvedl Škrla s tím, že investice má určitým způsobem narovnat výstavní trh i v celé zemi. “Pokud v Praze pojede určitý obchod, budeme jej dělat tam,” doplnil. Brněnská veletržní správa ale neuvažuje o přesunu svých největších akcí do Prahy.
Předseda představenstva Veletrhů Brno Karl – Heinz Wismer upozornil, že cílem nové investice je brněnskou firmu posílit, nikoli oslabit. Její financování bude přitom zajištěno bez podílu Messe Düsseldorf jako majoritního vlastníka brněnského podniku. V budoucnu není ani vyloučena vize spolupráce veletržních správ na ose Lipsko-Brno-Düsseldorf-Moskva pro posílení obchodů.
Veletrhy Brno očekávají letos slabší sezonu kvůli absenci některých výnosných akcí. Zatímco loňských 415.013 čtverečních metrů čisté výstavní plochy znamenalo šestkrát vyprodaný areál, letos činí plán 383.234 metrů. Počet vystavovatelů má poklesnout z 12.741 na 11.362 firem. Stejně jako loni by mělo do brněnského areálu přijít více než milion návštěvníků.
Düsseldorfská společnost koupila Veletrhy Brno v roce 1998. “Považujeme ji (koupi) za nejlepší investici v poslední době a určitě bychom do toho šli znova,” uzavřel Wismer.
-čtk-

×

Microsoft ohrozil 200 milionů uživatelů Internet Passport

Starší článek

ČT: Pivovar v Černé hoře používá rasistickou reklamu

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: OAK

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20215. 3. 2021
Lidé

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy

Jakub Cabejšek, který do roku 2018 pracoval v Ogilvy a poté přešel na pozici kreativního ředitele do Proximity Prague a později…
4. 3. 20214. 3. 2021
Newsletter

Za lepší reprezentaci! Sportovkyně zakládají médium, O’Neal agenturu

Zlaté olympioničky Sue Bird, Chloe Kim, Simone Manuel a Alex Morgan spustily platformu Togethxr zaměřenou na sportovkyně. Basketbalová legenda…
4. 3. 20213. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více