Úspěch inzertních novin Elefant/SUPER INFO

5. 5. 2003 11:05

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Na konci loňského roku se stalo novým vydavatelem bezplatných novin Elefant společnost AVON s.r.o., která je 100% vlastněna Agenturou pro distribuci a marketing, s.r.o.. Ta je současně jejím hlavním doručovatelem do poštovních schránek. Hlavní cílem vydavatelství AVON bylo inzertní noviny stabilizovat a vytvořit dobrou pozici pro jejich rebranding na SUPER INFO (od dubna 2003).

Vydavatelství novin včetně redakce prošlo zeštíhlením a změnilo koncepci práce, což přispělo k dosažení příznivých hospodářských výsledků v loňském roce a vytvořilo si tak dobrý základ pro ekonomickou stabilitu v letech příštích letech. Hospodaření inzertních novin po několika letech nebylo ztrátové.

Od dubna tohoto roku se z název Elefant mění na SUPER INFO, které je distribuováno v nákladu 713 150 ks měsíčně ve 112 městech a obcích České republiky zdarma do poštovních schránek.

Jana Skopcová
marketing

Vydavatelství Avon s.r.o.
Českomoravská 21, 190 00 Praha 9
tel: 283 101 561
fax: 283 101 519
e-mail [email protected]
http://www.elefant.cz
http://www.super-info.cz

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.