Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Uplynulý víkend novým bláznivým komediím v kinech příliš nepřál

Redakce MAM14. 5. 2003




ČR – Návštěvnost kin podle UFD – týden od 1. května 2003


PRAHA – Návštěvnost kin podle UFD – týden od 1. května 2003


BRNO – Návštěvnost kin podle UFD – týden od 1. května 2003


MORAVA – Návštěvnost kin podle UFD – týden od 
1. května 2003


Pouze dvě filmové premiéry připadly na minulý týden. Jak Dům naruby, tak Jak ztratit kluka v 10 dnech splňují žánr bláznivé komedie. Ani jeden z titulů však nijak výrazněji nezasáhl do Top10 filmů podle nejvyšších tržeb, který pravidelně zpracovává Unie filmových distributorů. Prvně jmenovaný snímek se Stevem Martinem skončil s patnácti sty diváky na 12. místě. Druhý, kde hlavní party obsadili Kate Hudsonová a Matthew McConaughey, zhlédlo třikrát více lidí, ale ani tak výsledek na lepší než páté místo nestačil. Na první příčce se již sedm týdnů pohybuje Hřebejkovo Pupendo, a to i přesto, že mu oproti předminulému víkendu poklesly tržby o celou jednu třetinu. Na konečné účtence Pupenda ovšem nejspíš bude mnohem vyšší cifra než dosavadních 560 tisíc diváků. Z první desítky vypadla pohádka Čert ví proč, další český film Nuda v Brně se dále drží na šestém místě.


Hospodářské noviny, 14.5.2003, autor: (jh)



×

Klimeš: Balvín nedostane odstupné

Starší článek

Návštěvnost kin podle Unie filmových distributorů – týden od 1. května 2003

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Pilsner Urquell

Lahev Pilsner Urquell se mění. Folii nahradí recyklovatelná zlatá etiketa

Značka Pilsner Urquell představuje další důležitý krok na cestě k udržitelnosti. Do roku 2030 chce být značka  uhlíkově neutrální. Od března…
8. 3. 20218. 3. 2021
Extra

Skvělé nápady se rodí u piva

ADVERTORIAL Od prázdného papíru po realizaci jen za sedm měsíců. Tak vznikl unikátní koncept obchodu Sportissimo. Sedm měsíců — to byl veškerý čas,…
8. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Gif za 11 milionů, Banksyho dílo nebo highlighty z NBA. Přichází …

V uplynulých týdnech zaznamenaly velkou pozornost takzvané NFT tokeny, které umožňují garantovat unikátnost digitálních děl. V odvětví začínají lítat…
7. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Ať je vás slyšet! Iggy Pop burcuje další generaci v reklamě

Naslouchání lidi sbližuje, představuje svobodu, přehlušuje balast, říká značka hudební techniky a sluchátek Marshall v novém brandovém spotu…
7. 3. 20218. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více