Uplynulý víkend novým bláznivým komediím v kinech příliš nepřál

14. 5. 2003 09:05

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Máme první fotky z Agentury roku. Podívejte se, jak jsme oslavili vítěze!

Letošní slavnostní předávání cen Agentury roku proběhlo v úterý 16. dubna v prostoru Václaváku 22. Bylo s námi u toho přes sto hostů a zábava byla ohromná. Přinášíme vám první část fotogalerie.

Reklama
SDG




ČR – Návštěvnost kin podle UFD – týden od 1. května 2003


PRAHA – Návštěvnost kin podle UFD – týden od 1. května 2003


BRNO – Návštěvnost kin podle UFD – týden od 1. května 2003


MORAVA – Návštěvnost kin podle UFD – týden od 
1. května 2003


Pouze dvě filmové premiéry připadly na minulý týden. Jak Dům naruby, tak Jak ztratit kluka v 10 dnech splňují žánr bláznivé komedie. Ani jeden z titulů však nijak výrazněji nezasáhl do Top10 filmů podle nejvyšších tržeb, který pravidelně zpracovává Unie filmových distributorů. Prvně jmenovaný snímek se Stevem Martinem skončil s patnácti sty diváky na 12. místě. Druhý, kde hlavní party obsadili Kate Hudsonová a Matthew McConaughey, zhlédlo třikrát více lidí, ale ani tak výsledek na lepší než páté místo nestačil. Na první příčce se již sedm týdnů pohybuje Hřebejkovo Pupendo, a to i přesto, že mu oproti předminulému víkendu poklesly tržby o celou jednu třetinu. Na konečné účtence Pupenda ovšem nejspíš bude mnohem vyšší cifra než dosavadních 560 tisíc diváků. Z první desítky vypadla pohádka Čert ví proč, další český film Nuda v Brně se dále drží na šestém místě.


Hospodářské noviny, 14.5.2003, autor: (jh)



Redakce MAM

Další zajímavé čtení