Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Tržby Vivendi Universal klesly

Redakce MAM15. 5. 2003

Tržby francouzsko-amerického mediálního gigantu Vivendi Universal se v prvním čtvrtletí snížily o čtyři procenta, když pokles tržeb v oblasti hudby a filmu převážil nad nárůstem v telekomunikacích a americké zábavní divizi.
Tržby se snížily na 6,232 miliardy eur z očištěných 6,484 miliardy před rokem. Očištěné tržby nezahrnují příjmy z aktivit, které společnost prodala, aby zabránila svému kolapsu kvůli vysokým dluhům. Po zahrnutí těchto příjmů činily tržby v prvním čtvrtletí loňského roku 14,649 miliardy eur. Tržby americké zábavní divize Vivendi Universal Entertainment, která zahrnuje druhé největší filmové studio Universal Studios a pro kterou firma nyní hledá kupce, vzrostly o pět procent. U televizních aktivit se příjmy zvýšily o 12 procent, zatímco u filmových aktivit klesly o osm procent. Tržby hudební divize Universal Music, s níž mají smlouvy například raper Eminem, skupina U2 a Elton John, klesly o 19 procent na 1,10 miliardy eur. Tržby z telekomunikačních aktivit naopak stouply o čtyři procenta na 1,78 miliardy eur. Generální ředitel Jean Rene Fortou minulý měsíc představil novou strategii, podle níž by měly společnost v budoucnosti pravděpodobně tvořit telekomunikační aktivity, francouzský placený kanál Canal Plus a některé, případně všechny, hudební aktivity.
-čtk-

×

Poprvé od války vysílala irácká televize

Starší článek

Výstava přibližuje 80 let rozhlasového vysílání

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Badger & Winters

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20216. 3. 2021
Marketing

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20215. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více