Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Televizi Nova se po ztrátě zájmu opět podařilo přilákat diváky

Redakce MAM30. 5. 2003

Podíl televize Nova na trhu dosáhl v uplynulém týdnu 45 procent dospělých diváků. Je to nejlepší výsledek od poloviny března, kdy její podíl činil 45,7 procenta. K dobrému výsledku přispělo i uvedení zábavní soutěže IQ test národa, na který se dívalo až 72 procent diváků u obrazovek. Vyplývá to z údajů Asociace televizních organizací (ATO).
Výsledek prvního programu České televize – 22,4 procenta – odpovídá rozmezí 21 až 23 procent, ve kterém se ČT 1 převážně pohybuje poslední dva měsíce. Prvnímu kanálu ČT se tak daří stabilně udržovat dvou- až tříbodový náskok před Primou, jejíž podíl dosáhl 19,7 diváků nad 15 let. Slabší časy po hokejových žních zažívá kanál ČT 2, na který se dívalo 6,4 procenta diváků.
Velké změny nenastaly ani v TOP 20 nejsledovanějších pořadů. Na prvním místě se umístily Televizní noviny (Nova) z 20. května s 31,9procentní sledovaností. Oproti předchozímu období to představuje pokles o 2,4 procenta. Naopak o 0,6 procenta si polepšily Četnické humoresky, které tak dosáhly 28,4procentní sledovanosti a s přehledem si tak udržují status nejoblíbenějšího pořadu ČT. Na Primě nejvíc zabodoval film S čerty nejsou žerty, který přilákal 14,7 procenta všech diváků.
Hospodářské noviny, 30.5.2003, autor: (abo)

Podíl televizí na trhu 19. – 25. května (v procentech)


SkupinaČT 1ČT2NovaPrimaOstatní
Děti 4- 14 let25,475,5042,2614,5712,20
Ženy nad 15 let22,405,1746,1821,075,18
Muži nad 15 let22,368,0643,4317,988,17
Dospělí nad 15 let22,386,4444,9819,726,48

Zdroj: ATO – Mediaresearch

×

Pololetní zisk Daily Mail vzrostl o pětinu

Starší článek

Velké značky tají “no name” produkty

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Rohlik.cz

Tomáš Čupr plánuje dobýt Evropu. Pomůže rekordních pět miliard od investorů

Loni dosáhl Rohlik.cz obratu přes 300 milionů eur a měl kolem tři čtvrtě milionu zákazníků. Získané finanční zdroje použije Rohlik Group…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Agentury Konektor Place pomáhají Praze s podporou pěstounské péče

Po úvodní části komunikace, která lákala na fiktivní sitkom Pěstouni, nyní kampaň vstupuje do další fáze. Poběží v médiích…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Lesenky.cz dělá od letoška PR strategii Kofoly

Brněnská PR a marketingová agentura Lesensky.cz bude mít v roce 2021 na starosti PR strategii nápojářské značky Kofola.
2. 3. 20212. 3. 2021
Lidé

Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena

Knowlimits Group posiluje výzkumné oddělení. Na pozici research directora od začátku března proto nastupuje Zdeněk Kubena, který se…
2. 3. 20212. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena
Dan Materna bude manažerem Czech Press Photo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více