T – Mobile si k Saatchi vybral Euro RSCG
Ve výběrovém řízení na zajišťování lokálních reklamních kampaní mobilního operátora T – Mobile porazila Euro RSCG New Europe agenturu DDB. Převzaté kampaně T – Mobile bude mít nadále na starosti Saatchi & Saatchi. Ta se bude moci rovněž utkávat ve vnitropodnikových tendrech na lokální reklamu s Euro RSCG New Europe. “Poměr převzatých a lokálních kampaní je zhruba 50 na 50,” řekl M&M Martin Horák, manažer marketingové komunikace T – Mobile. “Chceme dostat od obou agentur to nejlepší. Proto se bude moci Saatchi ucházet o lokální reklamu, ovšem na druhou stranu Euro RSCG může získat místní pokračování mezinárodních kampaní,” vysvětlil rozdělení pravomocí jednotlivých agentur Martin Horák a dodal: “Dovedu si například představit, že po adaptované zaváděcí kampani na T – Zones bude propagace navazujících služeb a produktů vznikat už lokálně. A to je šance pro obě agentury.” Euro RSCG New Europe bude mít také na starosti přípravu pravidelných T – Mobile News, které vycházejí jako inzerce v denním tisku a dosud na nich pracovala DDB. Podle monitoring AC Nielsen investoval T – Mobile do nákupu reklamní plochy v médiích za rok 2002 (vyjma billboardů) 1 013 743 406 korun.
-jj-