T-Mobile s miliardovým ziskem

15. 5. 2003 10:05

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Mobilní operátor T-Mobile zvýšil v prvním čtvrtletí čistý zisk o 20 procent na jednu miliardu korun. Celkové tržby se proti stejnému období minulého roku zvýšily o desetinu na 5,7 miliardy korun. Počet zákazníků firmy se zvýšil o 17 procent na 3,55 milionu lidí. Firma zvýšila provozní zisk EBITDA o 16 procent na 2,8 miliardy korun. Meziroční nárůst zaznamenala firma i v počtu protelefonovaných minut a odeslaných SMS. Zákazníci společnosti protelefonovali za první čtvrtletí 807 milionů minut, což je o 19 procent více než loni. O 27 procent na 413 milionů se zvýšil počet odeslaných SMS.
Konkurenční Eurotel zvýšil v prvním čtvrtletí počet zákazníků přibližně o 60.000 na 3,95 milionu lidí. Čistý zisk stoupl o devět procent na 1,64 miliardy korun a tržby stagnovaly na 6,8 miliardy korun. Nejmenší tuzemský mobilní operátor Český Mobil zvýšil v prvním čtvrtletí výnosy ze služeb o 48 procent na 2,25 miliardy Kč, ale stále hospodařil se zhruba stomilionovou provozní ztrátou. Společnost zvýšila počet zákazníků své sítě Oskar o 90.800 na 1,27 milionu.
-čtk-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.