Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Stock Plzeň – Božkov uvádí na trh mixdrink

Redakce MAM6. 5. 2003

Společnost Stock Plzeň – Božkov vstupuje na trh míchaných nápojů s novinkou NRG (čti en-er-dží = energy), tedy ovocným alkoholickým nápojem s obsahem taurinu, kofeinu a přídavkem Fernetu Stock. Největší konkurent společnost Jan Becher – Karlovarská Becherovka již dříve na trh uvedla Beton – míchaný nápoj Becherovky a toniku.
Energy je určen především mladým zákazníkům ve věku 18-25 let a tomu je přizpůsobeno nejen jeho složení, ale také balení a zejména způsob, jakým se má správně pít. Pro Energy totiž existuje originální “rituál”, kdy se nápoj pije bez použití rukou. Otevřená lahvička se postaví na stůl, uchopí se ústy a se zakloněnou hlavou se naráz vypije. Poté se prázdná vrací zpět na stůl. Balení má objem 0,04 litru a její hrdlo je tvarováno tak, aby bylo drink možné pohodlně vypít “na ex”.
“Vstupujeme s Energy do segmentu, který je v tuzemsku sice relativně nový, ale má nesmírnou dynamiku,” uvedl marketingový ředitel Stocku Plzeň – Božkov Richard Švéda. Popularita energetických nápojů, jejich mixů s alkoholem či takzvaných RTD (Ready to drink) nápojů totiž v České republice raketově roste, a to zejména mezi mladými lidmi.
Nový Energy obsahuje 17,7 % alkoholu a je složen z Fernetu Stock, přírodního aroma tropického ovoce, kofeinu a taurinu.
Energy již prošel ostrým testem ve 48 vybraných barech a klubech po České republice. Protože rituál konzumace je spojen se sloganem “Klofni prcka” vysloužil si Energy takřka okamžitě u zákazníků přezdívku “Prcek”. Nyní Stock Plzeň – Božkov připravuje podstatně větší sérii 240 tisíc lahviček, které jsou určeny pro zhruba 1500 gastronomických zařízení.
-bob-

×

První “reality film” má nízké náklady a vysokou návštěvnost

Starší článek

Trade Business Barometer – přibývá optimismu

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Badger & Winters

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20216. 3. 2021
Marketing

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20215. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více