Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Stock Plzeň – Božkov uvádí další novinku

Redakce MAM13. 5. 2003

Minulý týden jsme informovali o vstupu společnosti Stock Plzeň – Božkov do segmentu míchaných nápojů a to novinkou NGR. Tento týden uvedla firma v segmentu RTD (Ready to drink) výrobek Bitter Kiss, jeož základem je spojení grapefruitové chuti a Fernet Stock.
Do nápojové kategorie nazývané RTD (Ready to drink) jsou řazeny nápoje s nízkým obsahem alkoholu, převážně s ovocnou příchutí a sycené oxidem uhličitým. Zatímco většina konkurenčních drinků má jako základ vodku, Bitter Kiss je namíchán na bázi hořkého Fernetu Stock. Vedle Fernetu Stock tvoří součást nápoje perlivá soda a vybrané růžové grapefruity. Osvěžující nápoj červené barvy obsahuje 5,6 % alkoholu a prodávat se bude v lahvích o objemu 0,35 litru. “Segment takzvaných RTD (Ready to drink) nápojů zažívá ve vyspělých zemích nebývalý boom již několik let. Stále větší popularitu získává tato kategorie i v České republice, a to především mezi mladými lidmi. Právě pro nové módní nápoje je typický nižší obsah alkoholu,” uvedl ředitel marketingu Stocku Plzeň – Božkov Richard Švéda. Bitter Kiss je určen především pro gastronomická zařízení, kde se scházejí mladí lidé, tedy například pro kluby, bary či diskotéky. Jeho uvedení na trh bude podpořeno řadou promotion akcí.
RTD je v současné době vůbec nejrychleji rostoucí nápojovou kategorií na světě. Ročně se prodeje RTD nápojů zvyšují celosvětově v průměru o zhruba 30 %, přičemž na některých trzích (USA, Velká Británie) je růst ještě podstatně markantnější. Celkově se nyní na světě vypije ročně přes 2,3 miliardy litrů RTD drinků. Podle tvrzení plzeňské likérky se odhaduje, že pokud bude růst této kategorie pokračovat podobným tempem i nadále, předstihnou RTD nápoje v roce 2004 dokonce vodku, která je již dlouhá léta globální jedničkou.
Podle vyjádření Davida Binara z konkurenční společnosti Jan Becher – Karlovarská Becherovka, která má na trhu již několik let svůj míchaný nápoj Beton, je prodej v tomto segmentu na českém trhu spíše imagovou záležitostí.
-bob-

×

ProSieben upadla do ztráty

Starší článek

Na Novu koalice zatím nedosáhne

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: iStock

Témata, která dělí společnost: dominuje zdraví

Několik témat dělí českou společnost na pět skupin. Liší se zájmy, obavami a také aktuálními i budoucími možnostmi. Jsme ohroženou skupinou Početně…
27. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Návrhář Černý a herečka Vagnerová jsou novými ambasadory značky Lexus

Módní návrhář Jan Černý se stal novým ambasadorem automobilky Lexus. Je součástí rodiny, do níž patří šéfkuchař Zdeněk Pohlreich nebo herečka Tereza…
26. 2. 202126. 2. 2021
Média

MZd posunulo termín pro mediálky. Důvod? Malé opravy zadání

Dnes v 10 hodin dopoledne mělo být uzavřeno odevzdání přihlášek do výběrového řízení pro mediální agenturu. To ministerstvo zdravotnictví vypsalo…
26. 2. 202127. 2. 2021
Média

Pořad Epicentrum. Česká televize bude sumarizovat aktuální vládní opatření

Živé přenosy z tiskových konferencí vlády tlumočené do znakového jazyka, celodenní zpravodajský servis ČT24, večerní speciály i webové…
26. 2. 202126. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více