Americká mediální společnost Playboy Enterprises, která je známá především díky svému pánskému časopisu Playboy, hospodařila v prvním čtvrtletí letošního roku s čistým ziskem 600.000 dolarů ve srovnání se ztrátou 9,4 milionu ve stejném loňském období. Návrat k zisku byl podle firmy podpořen lepšími výsledky internetových a zábavních divizí.
Celkové tržby společnosti, jež mimo jiné vlastní několik televizních kanálů, produkuje kazety pro domácí video a provozuje internetové stránky, stouply o 12 procent na 74,3 milionu dolarů z loňských 66,1 milionu. Firma sice ve druhém čtvrtletí počítá s poklesem příjmů z reklamy, v celém letošním roce by se však tyto příjmy měly zvýšit.
Příjmy zábavních divizí vzrostly v prvním čtvrtletí o osm procent na 33,2 milionu dolarů, především díky domácím televizním sítím, které zahrnují kanál Playboy a několik placených filmových kanálů určených pro dospělé diváky. Příjmy internetových divizí stouply dokonce o 45 procent na 9,2 milionu dolarů díky vyššímu počtu uživatelů některých webových služeb.
-čtk-
Česká cena za PR – Lemur prodlužuje deadline
Dva týdny navíc mají zadavatelé i agentury na zaslání přihlášek do komunikační soutěže, kterou pořádá Asociace public relations (APRA).