Společnost Playboy se vrátila k zisku

9. 5. 2003 09:05

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Americká mediální společnost Playboy Enterprises, která je známá především díky svému pánskému časopisu Playboy, hospodařila v prvním čtvrtletí letošního roku s čistým ziskem 600.000 dolarů ve srovnání se ztrátou 9,4 milionu ve stejném loňském období. Návrat k zisku byl podle firmy podpořen lepšími výsledky internetových a zábavních divizí.
Celkové tržby společnosti, jež mimo jiné vlastní několik televizních kanálů, produkuje kazety pro domácí video a provozuje internetové stránky, stouply o 12 procent na 74,3 milionu dolarů z loňských 66,1 milionu. Firma sice ve druhém čtvrtletí počítá s poklesem příjmů z reklamy, v celém letošním roce by se však tyto příjmy měly zvýšit.
Příjmy zábavních divizí vzrostly v prvním čtvrtletí o osm procent na 33,2 milionu dolarů, především díky domácím televizním sítím, které zahrnují kanál Playboy a několik placených filmových kanálů určených pro dospělé diváky. Příjmy internetových divizí stouply dokonce o 45 procent na 9,2 milionu dolarů díky vyššímu počtu uživatelů některých webových služeb.
-čtk-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.