Sledovanost TV Praha

5. 5. 2003 00:05

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

RTV Galaxie provozující regionální televize TV PrahaTV Hradec Králové zveřejnilo výsledky sledovanosti stanic. Realizátorem prvního výzkumu, který proběhl v únoru v oblasti Prahy a Hradce Králové, je společnost Gfk Praha. Podle výsledků první vlny O TV Praha a TV Hradec Králové slyšelo celkem přes 63 % dotazovaných. Jednou denně se na vysílání TV Praha podívalo přes 18 tis. diváků. Během týdne pak sleduje TV Praha a TV Hradec Králové přibližně 65 tis. diváků. Podle informací Martina Havlíčka, ředitele RTV Galaxie, velký podíl diváků TV Praha tvoří mladí lidé ze skupiny 12—18 let, kteří sledují tuto televizi zejména ve všedních dnech. tot

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.