Siemens opět partner F1

12. 5. 2003 00:05

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Koncern Siemens AG prodloužil dohodu s managementem Formule 1. Nová smlouva trvá až do konce roku 2004 s výhledem na prodloužení až do konce roku 2006. Siemens je partnerem F1 od roku 1998 a díky nové smlouvě se stane „globálním partnerem A“. Kromě rozsáhlých reklamních práv na okruzích a během televizních přenosů získal koncern rovněž právo, aby figuroval jako „oficiální mobilní telefon“ během závodů. zuj

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.