Šest smyslů k vidění na Internetu

5. 5. 2003 11:05

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Výstava „Šest smyslů“, jejímž cílem je získání prostředků na pomoc sluchově postiženým, získala svou virtuální podobu i na Internetu. Postarala se o to společnost ICZ a.s., generální partner virtuální galerie ArtForum.

Po zatím poslední prezentaci českých grafiků Jana Híska a Tomáše Bíma, je tak na www.gallery.cz pro širokou veřejnost k vidění další zajímavý projekt, tentokrát fotografický.

Ve své „klasické“ výstavní podobě je soubor 24 fotografií pod názvem „Šest smyslů“ k vidění od 30. dubna do 15. května 2003 v prostoru cafe & bar RELEVÉ v pasáži METRO na Národní třídě v Praze v době od pravého poledne do jedné hodiny po půlnoci. Jeho prezentace v galerii ArtForum/ ICZ na www.gallery.cz je ke shlédnutí v kterémkoliv okamžiku, v kterémkoliv místě naší planety a mohou si ji dopřát i ti, pro něž je návštěva výstavy v daném místě a čase nedostupná. Propojení obou forem prezentace pak nabízí možnost si zážitek z prostředí běžné výstavy připomenout a znovu prožít v soukromí.

Výstava „Šest smyslů“ zachycuje lidské smysly ze čtyř různých úhlů pohledu. Autory jsou čtyři tvůrčí týmy ve složení fotograf a maskérka : Tomáš Třeštík a Georgina Abanto; Emil Bratršovský a Simona Gründlová; Salim Issa a Zuzana Šulajová; Marek Novotný a Jana Dopitová.

Smysly reprezentuje šest českých herců : ZRAK – Aňa Geislerová; HMAT – Ivana Chýlková; SLUCH – Jiří Macháček; CHUŤ – Jaroslav Dušek ; ČICH – Pavel Liška; ŠESTÝ SMYSL – Eva Holubová

Každý návštěvník virtuální výstavy může po prohlídce prezentovaných fotografií vybrat svého favorita. Tím, že mu dá svůj hlas, bude zařazen do slosování o grafický list Oldřicha Kulhánka.

Také návštěvníci virtuální galerie mohou přispět k získání prostředků na pomoc sluchově postiženým. Příspěvky získané na konto u eBanky, č.ú.1100437001/2400 použije občanské sdružení Zvuk ticha na výrobu vždy alespoň jedné kopie nového českého filmu, opatřené titulky pro sluchově postižené.

O společnosti ICZ a.s.
ICZ a.s. je významnou českou IT společností. Nejrozsáhlejší potenciál firmy představuje vývoj softwaru, zahrnující vývoj informačních systémů „na zakázku“, problematiku EAI (integrace aplikací), úpravy a následné implementace produktů třetích stran. Na špičkové úrovni poskytuje ICZ služby systémové integrace. Díky zázemí potenciálu předních odborníků úspěšně rozšiřuje svůj servis o přidanou hodnotu v podobě IT / IS konzultací. Pro zákazníky jsou realizovány podnikové i veřejné sítě na protokolu TCP/IP, telekomunikační páteřní sítě a internetová připojení s důrazem na bezpečnost uvnitř sítě. K rozsáhlému portfoliu produktů, služeb a řešení nezbytně patří péče o potřeby klientů formou využívání externích zdrojů, ať už při zajištění provozu vybraných aplikací, svěřené správy sítí, hostování aplikací, servisu a svěřené správy informačních systémů.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.