Růže za televizní zábavu sbírali v Montreaux hlavně Britové

20. 5. 2003 00:05

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Mezinárodní festival televizní zábavy v Montreaux, který se uskutečnil o víkendu, byl ve znamení britské dominance. Vedle hlavní ceny – Zlaté růže byly oceněny i další pořady jak BBC, tak i britských komerčních stanic. Soudě podle výsledků festivalu v Montreaux, britská televizní zábava je nejlepší na světě a konkurence se na ni dokáže dotáhnout jen stěží.
Zlatou růži letos získal pořad Faking It, Reality Show stanice Channel 4. Podle poroty přistupuje na rozdíl od jiných pořadů tohoto typu citlivě k účastníkům a jeví známky velmi kvalitní práce dramaturgů. „Tím se tento pořad stal důležitým příspěvkem k obnově celé jedné části televizní zábavy,“ prohlásil předseda poroty Andy Bird při sobotním vyhlašování výsledků.
Seriál The Office z produkce BBC získal ocenění jako nejlepší sitcom, v kategorii comedy zvítězil pořad The All New Harry Hill Show, za nejlepší soutěž označila porota britský pořad You Face Or Mine a v kategorii označené jako „Varieté“ zvítězila relace Derek Brown Mind Control.
Prosadit se v silné britské konkurenci se podařilo jen Arte France (cena za nejlepší hudbu) a argentinské produkci za nejlepší reklamní spot.
Hospodářské noviny, 20.5.2003, autor: (mkr)

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.