Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Růže za televizní zábavu sbírali v Montreaux hlavně Britové

Redakce MAM20. 5. 2003

Mezinárodní festival televizní zábavy v Montreaux, který se uskutečnil o víkendu, byl ve znamení britské dominance. Vedle hlavní ceny – Zlaté růže byly oceněny i další pořady jak BBC, tak i britských komerčních stanic. Soudě podle výsledků festivalu v Montreaux, britská televizní zábava je nejlepší na světě a konkurence se na ni dokáže dotáhnout jen stěží.
Zlatou růži letos získal pořad Faking It, Reality Show stanice Channel 4. Podle poroty přistupuje na rozdíl od jiných pořadů tohoto typu citlivě k účastníkům a jeví známky velmi kvalitní práce dramaturgů. “Tím se tento pořad stal důležitým příspěvkem k obnově celé jedné části televizní zábavy,” prohlásil předseda poroty Andy Bird při sobotním vyhlašování výsledků.
Seriál The Office z produkce BBC získal ocenění jako nejlepší sitcom, v kategorii comedy zvítězil pořad The All New Harry Hill Show, za nejlepší soutěž označila porota britský pořad You Face Or Mine a v kategorii označené jako “Varieté” zvítězila relace Derek Brown Mind Control.
Prosadit se v silné britské konkurenci se podařilo jen Arte France (cena za nejlepší hudbu) a argentinské produkci za nejlepší reklamní spot.
Hospodářské noviny, 20.5.2003, autor: (mkr)

×

Unisys a Nokia spolupracují při zavádění technologie Global Multimedia Messaging Services

Starší článek

Mluvčí Bílého domu podal demisi

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Pxhere.com

Duševní zdraví zaměstnanců: problémy v týmech už nelze přehlížet

Prevence je to nejlepší, co mohly v otázkách duševního zdraví firmy pro zaměstnace ještě před krizí udělat. Jenže teď to vypadá,…
28. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Témata, která dělí společnost: dominuje zdraví

Několik témat dělí českou společnost na pět skupin. Liší se zájmy, obavami a také aktuálními i budoucími možnostmi. Jsme ohroženou skupinou Početně…
27. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Návrhář Černý a herečka Vagnerová jsou novými ambasadory značky Lexus

Módní návrhář Jan Černý se stal novým ambasadorem automobilky Lexus. Je součástí rodiny, do níž patří šéfkuchař Zdeněk Pohlreich nebo herečka Tereza…
26. 2. 202126. 2. 2021
Média

MZd posunulo termín pro mediálky. Důvod? Malé opravy zadání

Dnes v 10 hodin dopoledne mělo být uzavřeno odevzdání přihlášek do výběrového řízení pro mediální agenturu. To ministerstvo zdravotnictví vypsalo…
26. 2. 202127. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více